گروه : دسته‌بندی نشده

به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر ؛ اولین جلسه شورای اداری در سال به۹۹ ریاست مهندس اسماعیل میرغضنفری و با حضور امام جمعه و اعضای شورای تامین و روسای ادارات و دیگر اعضای جلسه در سالن شهید باهنر تشکیل شد.
مهندس میر غضنفری درابتدا با تبریک جهت حلول ماه مبارک رمضان گفت : آرزوی قبولی طاعات و عبادات را از خداوند متعال مسئلت داریم و ایام پیش رو هم چون روز معلم روز کار و کارگر وروزشوراها را به عزیزان این عرصه ها تبریک می گوییم.
فرماندار شهرستان با اشاره به سخنان راهگشای رهبر معظم انقلاب در سال ۹۷ گفت : همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان خود از سخت بودن سال ۹۸ پیش‌بینی هوشمندانه‌ای داشتند وفرمودند سال سختی درپیش داریم ودرادامه نیز این امر بر ما آشکارشد ،چه به لحاظ اتفاقات طبیعی ،بین الملل ومضایقی برای مردم ودولت بود ،ازجمله اینکه در ابتدای سال نود و هشت شاهد سیل ویرانگری بودیم که مبلغی بالغ بر ۳۵ هزار میلیارد تومان به کشور خسارت وارد کرد و اگر کمک ها وهمراهی مردم همیشه درصحنه در این راستا نبود جبران این مشکلات امکان پذیر نبود و همچنین شیوع بیماری کرونا به عنوان یک شوک جهانی همه از آن دچار آسیب گشتند ولی کشور ما با تمام محدودیت ها و تحریم هایی که با آن دست و پنجه نرم می‌کرد و با اینکه از کشورهای پیشرو در درگیری با بیماری کرونا بودیم امروز می‌توانیم با صدای محکم بگوییم درمقایسه با دیگرکشورها مقابل با این اتفاق سربلند بودیم .
وی بااشاره به نام گذاری سال اظهارداشت:درسال گذشته تا حدی چرخ اقتصاد روانتر شد وهمگان باید درراین راستا تلاش نماییم وامسال باید بیش ازپیش کارکنیم ودراجرای عملی وظایف خود در محقق شدن شعار سال وجهش تولید را دردستورکارخودقراردهیم .
وی در ادامه با بهره گیری از سخنان مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد:همانگونه که رهبر معظم انقلاب در سخنان خود فرمودند در کشور کارهای بسیاری انجام شده و هرفرد درهرجایگاه به اندازه توان خود در حال کار وتلاش است .
ازجمله ساقط کردن پهباد فوق پیشرفته دشمن بااستفاده از فن اوری داخلی و دشمنان چون نتوانستند در این عرصه با ما مقابله کنند دست به اقدام بسیار ننگین و سخیف که همان ترور سردار دلها ،سردار آسمانی حاج قاسم سلیمانی بود اقدام کردند ورهبرانقلاب در این رابطه فرمودند بااین اتفاق صد ها سردار دیگر به میدان آمدند.
فرماندار لاهیجان در ادامه گفت: افتخار مااین است درکشوری هستیم باحکومت اسلامی و زیر پرچم ولایت و بارهبری داهیانه ولی امرمسلمین که متصل به نظام الهی و حضرت مهدی (عج) که نماینده عدل الهی است .
ریاست محترم جمهور نیزدرراستای تاکید به عمل به فرامین رهبری و درسخنان خود گفتند: اگر وحدت ، اتحاد واخلاق داشته باشیم میتوانیم به آینده امیدوارباشیم .
مهندس میرغضنفری درادامه جلسه ابراز داشت : اقدامات بسیاری درسال گذشته انجام شده و کشورهای اروپایی وامریکایی را دیدیم که باوقوع کرونا فروشگاههای آنها دچار چه هرج ومرج وآسیب پذیر شد ولی درکشورما با به برکت نظام اسلامی چنین مشکلاتی نداریم و از خروجی تحریمها این بوده که ما روی پای خودایستاده ایم .
درسال جاری بدترین سال در حوزه نفتی بوده که بودجه بدون نفت بسته شد و مشکلاتی که بعضا درتولید بود اما اواخر با درخواست رییس جمهور وتایید رهبری وبرداشت ازصندوق ذخیره ارزی شوک مثبتی در کشور ایجاد شد ودر یک جمله باید گفت ما افتخارداریم زیر پرچم ولایت هستیم که پشتوانه مملکت برگرفته از خون پاک شهدایی است که باید راه آنها راادامه دهیم تا مدیون امام شهدا وشهدا نباشیم.
مقام عالی دولت در شهرستان با اشاره به موضوع انتخابات نیز گفت : با توجه به انجام مر قانون و در نظر گرفتن تمام موارد قانونی در ایام انتخابات از عملکرد خود دفاع می کنیم وانتخابات را بدون نقض وشبهه برگزارکردیم وحسب قانونی که ابلاغ شده تایید وتکذیب صحت وسلامت انتخابات برعهده شورای محترم نگهبان است واگر شبهه ای در جزییات وکلیات باشد باید ازاین مسیر اصلاح گردد و باید همه ،قانون را همه جا رعایت کنند.
مهندس میرغضنفری دراین جلسه از امام جمعه محترم لاهیجان ، شبکه بهداشت ودرمان،اداره صمت،بیمارستان پیروز،بیمارستان میلاد، طلاب ،بسیج ،گروههای مردم نهاد،سپاه پاسداران ،شهرداری،هلال احمر،نیروی انتظامی و دیگر دستگاهها وافراد به سبب خدمت به مردم درروزهای سخت شیوع کرونا قدردانی کرد و از دکتررضایی مدیرشبکه بهداشت ودرمان لاهیجان به شکل ویژه تقدیر وتشکرکرد.
فرماندار لاهیجان درادامه گفت: ماهواره ای که اخیرا از تلاش و پیشرفت کشورکه درقالب محدودیتها حاصل شده وبه همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حاصل و به فضا پرتاب شده است را نیز به رهبری و مردم وهمگان تبریک میگویم واین دستاورد باردیگر دیگراقتدار کشوررا به رخ جهانیان کشید. .
وی اظهارداشت : هدف همه ما یکی است و ممکن است در راه رسیدن به هدف سلیقه ها متفاوت باشد ولی عقاید یکی است.
مهندس میرغضنفری یادآورشد: بودجه مشخص شده در کمیته برنامه ریزی درسال گذشته نیز ۳۳۱۵۷۴۰۰۰۰۰ بوده وهردستگاه اجرایی که نتوانسته بودجه بخش مربوط به خودرا جذب کند ،ضبط و به دیگر دستگاهها تعلق میگرد وپروژه هایی که زیر شصت درصد پیشرفت داشته با طی مراحل قانونی به بخش خصوصی واگذار شود
فرماندارلاهیجان گفت : پروژه میدان گیل دربدترین زمان وبابداخلاقی تعطیل شده که ما به شدت پیگیر انجام آن هستیم و همگان کرونا را جدی بگیرند وکرونا همچنان باما هست و موضوعات پساکرونا را درنظربگیرید و افراد آسیب دیده به شکل متمرکز یاری شوند و درهمه زمینه هامسئولین موظف به پاسخگویی شفاف هستند .
درمورد زمین خواری نیز اخیرا موضوعی که مطرح شده پس از اطلاع ورود به مسئله شده و مطمئن باشید درشهرستان درمقابل تخلف می ایستیم و اجازه تخلف نمی دهیم .
فرماندار لاهیجان درمورد تغییروتحولات خطاب به حاضرین درجلسه نیز گفت : هیچ اتفاقی نیفتاده و تغییرات سازوکار خودرادارد و با قدرت باید کارکنید و هر مسئول در ارگان مربوط به خود کارمیکنند و بنا بر قانون تفکیک قوا با همدلی وهمراهی وبدون دخالت درکار یکدیگرباید کارکردو علاوه بر تعامل زبانی باید درعمل نیزتعاملات انجام شود تا مردم نیز این مهم را لمس کنند.
فرماندار شهرستان لاهیجان در خاتمه یادوخاطره عزیزانی که در راه خدمت جان خودراتقدیم کردند ودر ایام اخیر از دنیا رفتند ،گرامی داشت.

تصاویر ؛سید احمدرضا کیایی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان