گروه : دسته‌بندی نشده

حاج احمد شیخ شعربافان جانباز جنگ تحمیلی اهل لاهیجان در گفتگویی در خصوص نقش مردم در مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت : یکایک ما وظیفه داریم امروز در جبهه ی حفظ سلامت بمانند روزهای جنگ تحمیلی مدافع حریم جامعه باشیم.

به گزارش کاشف خبر ؛ حاج احمد شیخ شعربافان که از جانبازان شناخته شده هشت سال دفاع مقدس گیلان می باشد در گفتگویی اظهار داشت : در سالهای نه چندان دور ما در جبهه ی جنگ برای دفاع از کیان ،شرف و ناموس خود می جنگیدیم و مدافعان حرم و حریم ولایت بودیم و شهدای زیادی را نیز تقدیم نظام و انقلاب کردیم و امروز مدافعان سلامت در خط مقدم حفظ این حریم هستند و جان بر کف تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه به عنوان کهنه سرباز دیروز ،اکنون در کنار مردم و همراه جامعه پزشکی خواهد بود ،گفت : بنده ی حقیر سرباز ملت هستم و به مانند یک سرباز در هر سنگری که نیاز نظام و کشورم اقتضا کند جانم را فدا خواهم کرد.

شعربافان ادامه داد : در شرایط کنونی ،زندگی ما به گونه ای است که همه با شیوع ویروس کرونا مبارزه می کنیم و بیش از تجهیزات پزشکی نیازمند وحدت ،همدلی و وفاق ملی برای پشت سر گذاشتن این بحران هستیم.

شعربافان در بخش دیگری از گفتگو به ظرفیت های استان گیلان برای توسعه و پیشرفت اشاره کرد و گفت : متاسفانه سرسبزی استان گیلان سبب گشته است تا بسیاری از ضعف های آن پنهان بماند و در حقیقت فقر و بیکاری در زیر پوشش زیبای طبیعت این سرزمین پنهان شده است.

وی افزود : بهره گیری صحیح از ظرفیت ها و سرمایه گذاری مطلوب می تواند به اقتصاد استان رونق ببخشد و موجب اشتغالزابی جوانان و رفع بیکاری شود .

شعربافان با تاکید برای لزوم مدیریت فرصت ها عنوان کرد : در هر زمانی که بمانند هشت سال دفاع مقدس جهادی حرکت کرده ایم و دل در گرو خدمت گذاشتیم ، شرایط مطلوبی برای کشور رقم خورده است و امروز نیز بیش از پیش نیازمند وحدت و همدلی هستیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان