گروه : دسته‌بندی نشده

رییس اورژانس ۱۱۵ گیلان ضمن تکذیب شایعه ابتلا جوان لاهیجانی به کرونا ، گفت : جوان ۳۳ ساله لاهیجانی بر اثر حادثه تصادف مصدوم شد.

درپی انتشار فیلم جوان لاهیجانی مبتلا به کرونا در فضای مجازی ، دکتر پیمان اسدی- رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان طی گفت و گویی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان این خبر را تکذیب کرد.

دکتر اسدی در این خصوص اظهار داشت: امروز، پنجشنبه ساعت ۱۳:۱۸ طی تماس تلفنی حادثه تصادف در لاهیجان به اطلاع اورژانس گیلان رسانده شد.

بر اساس مستندات موجود (سیستم اتوماسیون عملیاتی) تیم فوریت های پزشکی لاهیجان با سرعت و در مدت زمان مطلوب در محل حادثه حاضر شد و بنا بر اظهارات شاهدان عینی در محل حادثه، برخورد یک دستگاه خودروی پیکان به عابر پیاده موجب صدمه به عابر و راننده نیز متواری شد.

تکنسین های اورژانس۱۱۵ اقدامات پیش بیمارستانی لازم را در خصوص جوانی ۳۳ ساله که از ناحیه ستون فقرات کمری دچار آسیب شده بود را انجام داده و مصدوم را به بیمارستان پیروز لاهیجان انتقال دادند.

دکتر اسدی ضمن تکذیب این خبر از مردم فهیم گیلان خواست اخبار و اطلاعات را از منابع معتبر پیگیری نموده واز انتشار اخباری که از صحت آن اطمینان ندارند خودداری نمایند.

وی در پایان تصریح کرد: انتشار چنین اخباری در فضای کنونی جامعه که کادر درمان و فوریت‌های پزشکی در حال ارایه خدمت رسانی و مقابله با ویروس کرونا می باشندو پرسنل فوریتهای پزشکی آن خط مقدم جبهه درمان وزارت بهداشت و درمان هستند، خستگی ماموریت‌ها را بر تن این قشر خدوم دوصد چندان کرده و احساس ناامنی را در جامعه ایجاد می‌کند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان