گروه : دسته‌بندی نشده

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان، موج جدید بحران کرونا در استان گیلان را بعد از تعطیلات نوروزی نگران کننده عنوان کرد.
به گزارش کاشف خبر؛ دکتر محمد حسین قربانی – نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان در گفت و گو با پایگاه خبری وبدا گیلان، ضمن تقدیر از همراهی و همکاری مردم ایران به ویژه مردم استان گیلان در رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل های بهداشت و درمان در ایام نوروز گفت: همکاری مردم ایران به ویژه مردم استان گیلان در تعطیلات نوروزی به ویژه روز سیزده بدر، رعایت نکات بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی، یکی از موفقیت های جمهوری اسلامی در پیشگیری از شیوع کرونا محسوب می شود.

وی با اشاره به اعلام خطر سازمان بهد اشت جهانی در خصوص موج جدید بحران کرونا در برخی کشورها گفت: سازمان بهد اشت جهانی به همه کشورهایی که درحال باز کردن قرنطینه هستند، اعلام خطر کرده که موج جدیدی در راه است.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان، با ابراز نگرانی از افزایش حجم تردد در سطح شهرهای استان بعد از تعطیلات نورورزی، بهترین راه را برای شکست ویروس کرونا و قطع این زنجیره، رعایت فاصله اجتماعی و کاهش رفت و آمد در سطح شهر عنوان کرد و همراهی مردم استان را برای رعایت پروتکل های وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا خواستار شد.

دکتر قربانی ورودی های بیمارستانی در گیلان را نگران کننده عنوان کرد و خاطرنشان شد: هنوز زمان اعلام رسمی رفع قرنطینه فرا نرسیده، بنابراین تا آن زمان، مردم استان باید با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی، در این زمینه به مسوولان کمک کنند تا قدم به قدم، قرنطینه و فاصله اجتماعی کمتر و در نهایت برداشته شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان