گروه : دسته‌بندی نشده

جانشین پلیس امنیت اقتصادی ناجا از شناسایی و پلمب ۵۰۶ واحد صنفی و مرکز توزیع تجهیزات بهداشتی متخلف به همراه کشف بیش از ۲ میلیون انواع تجهیزات بهداشتی در سراسر کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش کاشف خبر، سرهنگ سهراب بهرامی اظهار کرد: در پی وقوع و همه گیری بیماری ویروس کرونا و به دنبال آن کمبود برخی اقلام بهداشتی در سطح کشور، پلیس امنیت اقتصادی طرح تشدید مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای بهداشتی را در اولویت مأموریت خود قرار داده است.

وی با تاکید بر اینکه پلیس امنیت اقتصادی با احتکار و قاچاق کالاهای سلامت محور که سلامت جامعه را به خطر می اندازد به شدت مقابله می کند، گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از واحدهای صنفی، مراکز توزیع و عرضه تجهیزات بهداشتی و انبارها، ۲میلیون و ۶۳۳ هزار و ۸۵۷ عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل ۲ میلیون و ۵۵۵ هزار و ۶۰۰ عدد دستکش، ۱۵ هزار و ۸۱۰ عدد انواع ماسک و ۶۲ هزار و ۴۴۷ عدد مواد ضدعفونی کننده، مواد شوینده و لوازم بهداشتی و انواع تجهیزات پزشکی کشف و همچنین ۵۰۶ مرکز عرضه متخلف تجهیزات بهداشتی را نیز پلمب کردند.

جانشین پلیس امنیتی اقتصادی ناجا تصریح کرد: تجهیزات بهداشتی مکشوفه به وزارت بهداشت و درمان و در استان ها به دانشگاه های علوم پزشکی تحویل شده است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، وی ادامه داد: پلیس امنیت اقتصادی به صورت شبانه روزی براساس رسالت خود که همان پیش بینی، پیشگیری و کنترل اخلال و تنش در نظام اقتصادی است با مدنظر قرار دادن شعار سال به نام “جهش تولید” به صورت مستمر و جدی در حمایت از تولید داخلی با تمام ابعاد قاچاق کالا و ارز، احتکار و … قاطعانه با مخلان نظام اقتصادی کشور مبارزه می کند.

جانشین پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مردم فهیم و متعهد کشور که در شناسایی و کشف اقلام و تجهیزات بهداشتی کمک شایانی به پلیس کرده اند، تاکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه احتکار و قاچاق کالای بهداشتی، سریعا موضوع را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان