گروه : دسته‌بندی نشده

نماینده عالی دولت در گیلان با قدردانی از مردم استان و رفتار خردمندانه آنان که در روز سیزده‌به‌در، در خانه‌های خود ماندند و به طبیعت نرفتند ، تأکید کرد که باید پایبندی به پویش در خانه بمانیم، همچنان استمرار داشته باشد.

به گزارش کاشف خبر؛ دکتر ارسلان زارع چهارشنبه شب در گفت وگوی زنده تلفنی با خبر ۲۰ شبکه باران اظهار داشت: گزارش فرمانداران سراسر استان حاکی از رفتار خردمندانه و همراهی خوب مردم فهیم در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا طی روزهای اخیر به ویژه امروز است که به سبب حفظ سلامتی خود، خانواده‌شان و جامعه از حضور در طبیعت خودداری کردند.

وی این مهم را نشانه آگاهی و فرهنگ غنی گیلانیان دانست و از آحاد مردم استان قدردانی کرد.

وی همچنین از تلاش ها و همکاری های سازمان‌ها، نهادها، سمن‌ها و فعالان سیاسی- مدنی و نیز افراد موثر در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا ازجمله فرمانداری ها، صداوسیما، رسانه های جمعی، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، شهرداری ها، بخشداری ها، دهیاری ها، منابع طبیعی و محیط زیست تشکر کرد.

استاندار گیلان بیان داشت: اطمینان دارم مردم گیلان به ویژه اصناف ، تا پایان اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا یعنی بیستم فروردین ماه، همکاری خود را ادامه می‌دهند تا از جمله استان هایی باشیم که زودتر جشن شکست کرونا را برپا خواهیم کرد.

برنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان