گروه : دسته‌بندی نشده

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پروازهای مسافری به چین متوقف شده است.

رضا جعفرزاده روز پنج‌شنبه در گفتگویی گفت: هیچ پرواز مسافری به چین از زمان صدور دستور توقف پروازها تاکنون، انجام نشده است.

وی ادامه داد: اگر شاهد پروازی به مقصد چین هستید، پروازهای غیر مسافری( باری) و کنترل شده و تحت نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

جعفرزاده تاکید کرد که پروازهای مسافری از مبدا تهران به شهرهای چین و بالعکس متوقف شده است، نه تنها هواپیمایی ماهان بلکه تمام ایرلاین هایی که پرواز در این مسیر را در گذشته انجام می دادند اکنون هیچ پروازی در این مسیر ندارند.

ایرنا تلاش کرد در این زمینه با مدیر عامل و روابط عمومی شرکت هواپیمایی ماهان گفت و گو کند که میسر نشد.

پروازهای مستقیم بین ایران و چین و بالعکس به دلیل بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع آن به داخل کشور از ۱۱ بهمن ۹۸ به دستور معاون اول رئیس‌جمهور به صورت موقت تعلیق شد.

همزمان با اعلام فوت دو نفر در ایران به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، آمارهای رسمی نشان می دهد تا صبح امروز پنجشنبه ۲ هزار و ۱۳۱ تن در جهان به دلیل ابتلا به این بیماری که رسما به نام کووید ۱۹ ( COVID-19) شناخته شده است جان خود را از دست داده اند.

به گزارش ایرنا از سازمان بهداشت جهانی، تا بامداد امروز پنجشنبه ۷۵ هزار و ۲۰۴ نفر در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این میان ۷۴ هزار و ۶۷۹ تن آنها در چین هستند./ایرنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان