گروه : دسته‌بندی نشده

 

استاندار گیلان و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از روند احداث بیمارستان آموزشی و درمانی ۴۰۰ تختخوابی لاکان رشت و مرکزپژوهشی آموزشی پروفسور سمیعی بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر؛ دکتر ارسلان زارع ظهر امروز با همراهی دکتر علی نوبخت رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از احداث بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی لاکان رشت بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند عملیات اجرایی این پروژه که تاکنون ۵۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، قرار گرفتند.

استاندار گیلان در حاشیه این بازدید با اشاره به حمایت دولت و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برای اتمام پروژه‌های درمانی اظهار داشت: در تلاشیم که با حمایت دولت بیمارستان‌های نیمه‌تمام شهرستان‌های لنگرود، تالش و رشت را در موعد مقرر به بهره‌برداری برسانیم.

زارع با بیان اینکه دولت برای اتمام بیمارستان‌های نیمه ‌تمام در شهرستان‌های لنگرود و تالش دارای برنامه‌ریزی دراز مدت در این عرصه است تأکید کرد: اتمام بیمارستان هزار تخت‌خوابی سایت لاکان رشت مستلزم مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی است و تصمیمات لازم در رابطه با آن اتخاذ می‌شود.

همچنین مرکز جامع پژوهشی و آموزشی سرطان نیز در سایت لاکان رشت در حال ساخت است که تا امروز ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد از این رو این مرکز جامع به نحوی طراحی شده که به عنوان یک بیمارستان پژوهشی و درمانی خدمات‌دهی داشته باشد.

بیمارستان هزار تخت‌خوابی نیز در سایت لاکان رشت راه‌اندازی می‌شود تا مردم از خدمات تخصصی آن بهره‌مند شوند

استان گیلان در مجموع ۳۵ بیمارستان دولتی و خصوصی دارد که هزار و ۲۶۴ تخت را در خود جای داده است.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان