گروه : دسته‌بندی نشده

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران تصریح کرد که واشنگتن در آینده، به کشته شدن سربازانی اعتراف خواهد کرد که اکنون مدعی است ضربه مغزی شده‌اند.

به گزارش کاشف خبر، سردار «امیرعلی حاجی‌زاده»، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به شبکه «المسیره» یمن گفت که «همه کشورهای محور مقاومت متحد هستند و ما باید برای اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی، تشریک مساعی داشته باشیم».

وی با بیان اینکه، «امروز محور مقاومت فقط ایران نیست»، تصریح کرد، امروز دامنه محور مقاومت از دریای سرخ تا دریای مدیترانه و از جنبش انصارالله یمن تا حزب الله لبنان امتداد دارد.

او درباره تلفات نظامیان آمریکایی در حمله اخیر سپاه پاسداران گفت: «عدم اعتراف دولت آمریکا به کشته‌های عین‌الاسد، نشانگر خواری مسئولان آمریکایی است».

سردار حاجی‌زاده خاطرنشان کرد که مسئولان آمریکایی در ابتدای حملات «چیزی گفتند و سپس روایت خود را تغییر دادند و اخیرا اعتراف کردند که ۱۰۹ نفر دچار آسیب مغزی شده‌اند».
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران تصریح کرد که واشنگتن در آینده، به کشته شدن سربازانی اعتراف خواهد کرد که اکنون مدعی است ضربه مغزی شده‌اند.

وی همچنین توضیح داد که آنچه در حمله سپاه به پایگاه عین الاسد عراق اهمیت داشت، «ریختن آبروی آمریکا و از بین بردن هژمونی آن بود؛ زیرا ما به بزرگترین پایگاه آمریکا حمله کردیم».

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان