در هفتمین روز از دهه فجر، استاندار گیلان با حضور در مصلی امام خمینی(ره) رشت، با شهروندان به صورت چهره به چهره دیدار و در قالب میز خدمت؛ به مشکلات آنان رسیدگی کرد.
به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر؛ معاون استاندار ، جمعی از مدیران کل، مدیران ستادی استانداری و رئیسان بانک های استان از صبح امروز (جمعه) تا پیش از برگزاری نماز جمعه، در مصلی امام خمینی(ره) رشت مستقر شدند و بدون واسطه با شهروندان گفت و گو کرده و برای رفع مشکلات مطرح شده از سوی آنان، دستورات لازم را صادر کردند.
استاندار گیلان در جریان ملاقات مردمی در مصلی رشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به یقین یکی از وظایف سازمان ها، نهادها و بخش های دولتی خدمت رسانی به مردم و پاسخگویی به درخواست های آنان است.
دکتر ارسلان زارع ادامه داد: به مدیران، معاونان و روسای ادارات در سراسر استان تاکید کردم که روزهای سه شنبه پاسخگوی مراجعه کنندگان باشند و از ماموریت ها و مرخصی های غیر ضروری در این روز، خودداری کنند.
وی با یادآوری اینکه به مناسبت های مختلف همچون دهه فجر و هفته دولت ، میز خدمت با برنامه ریزی و اطلاع رسانی در اماکن عمومی مانند مساجد و مصلی که محل مراجعه مردم است برگزار می شود ، افزود: هدف از اجرای این برنامه، گفت وگوی چهره به چهره مردم با مسئولان دستگاه های اجرایی و مدیران رده بالای استان است.
دکتر زارع بر لزوم توسعه دولت الکترونیک جهت تسریع در روند بررسی مشکلات مردم و کاهش مراجعات آنان به دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: باید ضمن شفافیت در انجام امور و تسهیل ضوابط ، شرایطی مهیا کنیم تا مراجعه حضوری به حداقل ممکن برسد.
وی حل مشکلات مردم و پیگیری مطالبات آنان را وظیفه مسئولان دانست.
نماینده عالی دولت در گیلان همچنین در نماز جمعه این هفته رشت حضور یافت.