گروه : دسته‌بندی نشده

در پنجمین روز دهه فجر، با حضور استاندار گیلان چندین طرح تولیدی و صنعتی در منطقه آزاد انزلی افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر، عصر امروز (چهارشنبه) دکتر ارسلان زارع با سفر به منطقه آزاد انزلی از چند پروژه و طرح تولیدی و صنعتی بهره برداری کرد.
این واحدهای تولیدی واقع در شهرک های صنعتی شماره ۱ و ۲ منطقه آزاد انزلی در زمینه تولید محصولات بهداشتی، دارویی ، انواع پوشاک، تجهیزات ایمنی کشتی ، انواع روغن و قطعات خودرو و بسته بندی مواد غذایی فعالیت دارند و زمینه اشتغال ۲۳۵ نفر را فراهم کرده و ۵۰ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه ها هزینه شده است.
استاندار گیلان همچنین انبار سرپوشیده کالای عمومی پنج هزار متر مربعی اسکله شماره ۳ واقع در مجتمع بندری کاسپین را افتتاح کرد؛ این پروژه که اعتبار اجرای آن ۷۵ میلیارد ریال است، زمینه اشتغال برای ۱۰ نفر را فراهم آورده است.
استاندار گیلان پیش از این افتتاح ها نیز با همراهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، فرماندار بندرانزلی و شمار دیگری از مسئولان استانی و شهرستانی با حضور در گلزار شهدای روستای گلشن با اهدای شاخه های گل و قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.
صبح امروز نیز با حضور دکتر زارع ۱۸۳ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد در شهرستان شفت افتتاح شد و همچنین در شهرستان صومعه سرا ، چندین طرح عمرانی و صنعتی با حضور استاندار گیلان به بهره برداری رسید.
در دهه مبارک فجر امسال با تلاش تمامی دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی، ۹۵۵ پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۴۵۹ میلیارد تومان آماده افتتاح است.
از این مبلغ یک هزار و ۵۲۱ میلیارد تومان پروژه مربوط به بخش خصوصی بوده و این پروژه ها در حوزه های صنعتی، گردشگری ، کشاورزی و فناوری اطلاعات است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان