شعبه بیمه دی لاهیجان در چارچوب برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۴ و با هدف ارتقاء کمی و کیفی خدمات و بهبود رضایت بیمه‌شدگان، اقدام به برگزاری دیدارهای ماهانه با خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و بیمه‌شدگان صعب‌العلاج نموده است.

کاشف خبر/ شرکت بیمه دی شعبه لاهیجان (شرق گیلان) در راستای تحقق برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۴ و با هدف ارتقاء سطح خدمات و افزایش کیفیت ارائه به بیمه‌شدگان، اقدام به انجام دیدارها و گفتگوهای ماهانه با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و بیمه‌شدگان صعب‌العلاج قراردادهای جبران و غیرجبران و سایر بیمه‌گزاران طرف قرارداد نموده است.

بر اساس این برنامه، طی فصول بهار و تابستان سال جاری، ۱۸ دیدار انجام شده که هر کدام با اهدای هدایا و یادبود همراه بوده است. در جریان این دیدارها، علاوه بر پیگیری امور درمانی بیمه‌شدگان، دغدغه‌ها و مشکلات مرتبط با درمان ایشان مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته است.

اسدی ملک جهان، مدیر شعبه بیمه دی لاهیجان، اعلام کرد که این برنامه از ابتدای سال جاری به صورت مستمر و ماهانه اجرا می‌شود و تلاش مجموعه بر ارتقاء رضایت و رفاه بیمه‌شدگان معطوف است.

blank blank blank blank blank

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان