شعبه بیمه دی لاهیجان در چارچوب برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۴ و با هدف ارتقاء کمی و کیفی خدمات و بهبود رضایت بیمهشدگان، اقدام به برگزاری دیدارهای ماهانه با خانوادههای معزز شهدا، ایثارگران و بیمهشدگان صعبالعلاج نموده است.
کاشف خبر/ شرکت بیمه دی شعبه لاهیجان (شرق گیلان) در راستای تحقق برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۴ و با هدف ارتقاء سطح خدمات و افزایش کیفیت ارائه به بیمهشدگان، اقدام به انجام دیدارها و گفتگوهای ماهانه با خانوادههای شهدا، ایثارگران و بیمهشدگان صعبالعلاج قراردادهای جبران و غیرجبران و سایر بیمهگزاران طرف قرارداد نموده است.
بر اساس این برنامه، طی فصول بهار و تابستان سال جاری، ۱۸ دیدار انجام شده که هر کدام با اهدای هدایا و یادبود همراه بوده است. در جریان این دیدارها، علاوه بر پیگیری امور درمانی بیمهشدگان، دغدغهها و مشکلات مرتبط با درمان ایشان مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته است.
اسدی ملک جهان، مدیر شعبه بیمه دی لاهیجان، اعلام کرد که این برنامه از ابتدای سال جاری به صورت مستمر و ماهانه اجرا میشود و تلاش مجموعه بر ارتقاء رضایت و رفاه بیمهشدگان معطوف است.
- نصیبه جانی پور
- کد خبر 38927
- 352 بازدید
- بدون نظر
- پرینت