شرکت بیمه دی شعبه لاهیجان(شرق گیلان) در راستای اجرای برنامه های عملیاتی سال ۱۴۰۳ با هدف ارتقاء کمی و کیفی خدمات و بهبود تجربه مشتریان، اقدام به عیادت و دیدار و گفتگو ماهانه ۴ نفر و در فصل پاییز ۱۲ دیدار با خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، بیمه شدگان صعب العلاج قرارداد جبران و غیر جبران و سایر بیمه گزاران طرف قرارداد نموده است.
در این دیدار ها که با هدایا و یاد بود همراه بود، علاوه بر پیگیری امور درمانی بیمه شدگان ، به دغدغه ها و مشکلات درمانی بیمه شدگان رسیدگی شد.
بنا به اعلام آقای اسدی ملک جهان، مدیر بیمه دی شعبه لاهیجان (شرق گیلان)، این برنامه از ابتدای سال بصورت ماهانه در حال انجام است.
- نصیبه جانی پور
- کد خبر 33125
- 197 بازدید
- بدون نظر
- پرینت