گروه : فرهنگی

نمایشگاه گروهی تصویر سازی “بچه های شگفت انگیز سندروم داون” در گالری کلهر رشت برپا می شود.
نمایشگاه گروهی تصویر سازی بچه های شگفت انگیز سندروم داون تحت عنوان (چرا باید مثل هم باشیم) به نمایشگاه گردانی مارال فروزش، ۵ الی ۱۲ مهرماه ۱۴۰۳ در گالری کلهر رشت برپا می شود.
مارال فروزش با اعلام این خبر افزود: مزدک فروزش، پارسا مصفا، پرهام سرخیل و آراد صابری هنرمندانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
وی خاطرنشان کرد: یکی از فعالیت های تیم هنری ما آموزش خلاقیت و تصویرسازی به بچه های شگفت انگیز سندروم داون است. ما تلاش می‌کنیم شیوه تدریس ما شبیه به بازی و سرگرمی باشد به گونه ای که این بچه ها از تخیل خود بیشتر استفاده کنند و سعی کنند که محیط اطراف خود را بهتر ببینند و درک کنند.
فروزش درباره اثرات این فعالیت اجتماعی نیز گفت: این فعالیت آموزشی و اجتماعی نه تنها باعث می شود بچه های شگفت انگیز سندروم داون در جامعه بیشتر دیده شوند بلکه با تلفیق هنر و تعامل اجتماعی بهبود مهارتهای ارتباطی آنها نیز دیده میشود. یکی دیگر از مهمترین اهداف ما در این گروه تبدیل هنر به یک کارآفرینی بزرگ با حضور کودکان شگفت انگیز سندروم داون است.
ابن ایده از اعتقاد ما ناشی میشود که هنر و خلاقیت می تواند فرصتی شگفت انگیز برای افراد با نیازهای ویژه باشد. تحقق این هدف فرصتهای شگفت‌انگیزی را برای افراد سندروم داون ایجاد می کند و آنها را به عنوان کارآفرینانی خلاق و مستقل به جامعه معرفی می‌کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان