گروه : اجتماعی

کاشف خبر/ فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار و گرامی داشت یاد خبرنگار شهید محمد صارمی گفت: خبرنگاران تثبیت کننده احساس امنیت برای مردم هستند که این امنیت حاصل تعامل پلیس است و خیلی از تنش ها با کمک رسانه ها بهبود می یابد.

ایشان در ادامه با ارائه برخی از آمار ها پرداخت و گفت: در حوزه تماس های تلفنی به پلیس ۱۱۰ نسبت به سال گذشته ۵ درصد افزایش یافته که حاکی از اعتماد به نیروی انتظامی در بحث ماموریت های سازمانی است. در حوزه سرقت های خشن آمار ها ۱۰۰ درصد کاهشی بود و اگر هم اتفاقی افتاد، متخلفان در سریع ترین زمان دستگیر شدند‌.

سرهنگ حمید محمدی نسب با اشاره به افزایش ۱۸ درصدی مواد مخدر گفت: در این حوزه برخورد قهری صرفا جوابگو نیست و باید در حوزه آگاه سازی بیشتر تلاش شود. آمار دستگیری معتادان متحاجر و خورده فروشی بالاست و همه دستگاه های مسئول می بایست در حوزه فرهنگی اقداماتی را انجام دهند.

ایشان با اشاره به حادثه تلخ تصادف جاده ای در روستای پاشاکی و فوت یک خانواده چهار نفر گفت: در حوزه تصادفات، مجموعا شاهد کاهش کشته ها هستیم ولی می‌بایست با اصلاح معابر و مسیر ها وضعیت را بهتر کنیم که مصوباتی در جلسه شورای ترافیک انجام شده است.

فرمانده انتظامی لاهیجان در پایان با اشاره به اینکه ممکن است کاستی هایی در مجموعه وجود داشته باشد ولی اینا در کار مجموعه انتظامی خللی ایجاد نمیکند، افزود: انتظار و درخواست ما از مردم این است که گزارش موارد مشکوک را برای ما ارسال کنند./ پایگاه خبری آفتاب افکار

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان