گروه : اقتصادی

کاشف خبر / به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی ؛ با توجه به برنامه های عملیاتی سال ۱۴۰۳ و در راستای نیل به هدف کلان “ارتقا کمی و کیفی خدمات با تأکید بر بهبود تجربه مشتریان” ، مدیر و کارکنان شرکت بیمه دی شعبه لاهیجان در خرداد ماه سال جاری با ۵ نفر از خانواده معزز شهدا و ایثارگران و ۱ نفر از بیمه شدگان صعب العلاج شرکت بیمه دی دیدار و گفتگو کرد.
طی این عیادت با پیگیری امور درمانی این بیمه شدگان در خصوص رفع مشکلات و دغدغه های درمانی آن عزیزان نیز اقدام می گردد. مدیر بیمه دی شعبه لاهیجان اظهار نمودند .
اجرای این برنامه توسط شرکت بیمه دی در سطح شرق گیلان و در بین بیمه شدگان کلیه بیمه گزاران طرف قرارداد این شرکت بصورت ماهانه از ابتدای سال اجرا شده و تا پایان سال نیز تداوم و استمرار خواهد داشت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان