گروه : دسته‌بندی نشده

فرماندار شهرستان رشت گفت: تولید علم و دستیابی به فناوری روز، می‌تواند علاوه بر تقویت قدرت ملی، به تولید رفاه و آسایش برای مردم منجر شود.

به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر؛میرشمس مؤمنی زاده در این مراسم که در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد، با اشاره به جایگاه علم در جوامع بشری، اظهار کرد: تولید علم و دستیابی به فناوری روز، می‌تواند علاوه بر تقویت قدرت ملی، به تولید رفاه و آسایش برای مردم منجر شود و متعاقبا توسعه همه جانبه را به دنبال داشته باشد.

وی تحقیق و پژوهش را زیرساختِ لازم برای تولید خدمت به مردم دانست و خاطرنشان کرد: گیلان مهدِ مفاخر است و خوشبختانه در این خصوص‌ در دنیا نیز حرفی برای گفتن داشته ایم.

فرماندار شهرستان رشت قدردانی از تلاشگران عرصه تحقیق، پژوهش و تولید علم را بر‌ خود تکلیفی مهم دانست و گفت: برگزاری چنین همایش هایی در واقع بهانه ای برای قدردانی از مقام و منزلت پژوهشگران، محققان، فناوران و ادای احترام به آنان است.

مومنی زاده با اشاره به درگذشت دانشمند گیلانی؛ «پروفسور رضا»، خاطرنشان کرد: طی هماهنگی به عمل آمده با شورای شهر و شهرداری رشت در صدد هستیم، یکی از معابر اصلی سطح شهر رشت تحت عنوان «پروفسور رضا» نام‌گذاری شود.

گفتنی ست در این مراسم از جمعی از پژوهشگران برتر شهرستان رشت تجلیل به عمل آمد./گیل سداد

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان