گروه : دسته‌بندی نشده

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس شورای اطلاع‌رسانی گیلان تقویت همبستگی و وفاق در جامعه را ضامن تداوم امنیت و آرامش در کشور خواند و گفت: افراد و جریان‌هایی که پیروزی و موفقیت نظام اسلامی در بخش‌های مختلف برای آنان دارای اهمیت است، باید برای تجلی بیشتر انسجام ملی تلاش کنند.

به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر؛ محمود قاسم نژاد عصر دوشنبه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان به اهداف این شورا در جهت تبیین و انعکاس صحیح خدمات و اقدامات صورت‌گرفته نظام و دولت اشاره و بیان کرد: مردم فهیم ایران در مقاطع مختلف چهار دهه پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همچون جنگ تحمیلی، دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته‌ای و تقویت توان بازدارندگی در مقابل دشمنان، ثابت کرده اند که همواره پایبند آرمان‌های اصیل نظام هستند.

وی با تأکید بر تبیین ضرورت اجرای طرح سهمیه‌بندی و اصلاح نرخ سوخت در کشور برای مردم از سوی صدا و سیما و رسانه‌ها اظهار داشت: موضوعاتی همچون افزایش میزان مصرف، تحریم‌های ناجوانمردانه، قاچاق و یکسان بودن نرخ برای تمامی سطوح جامعه منجر به تصمیم قوای سه گانه کشور بر اجرای طرح سهمیه‌بندی و اصلاح نرخ سوخت شد که باید به خوبی در تریبون‌ها و برنامه‌های گفتگومحور رسانه ها بیان شود.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان با اشاره به اینکه گیلان در جریانات اخیر با کمترین تبعات و آسیب مواجه بود، گفت: نگاه مدیران استان در تصمیم‌گیری‌ها برمبنای وحدت، انسجام و وفاق بود و سابقه فرهنگی، بصیرت و بینش صحیح مردم گیلان نیز، نقش اثرگذاری بر وجود آرامش در این استان داشته و دارد.

وی با بیان اینکه وجود همگرایی در میان مسئولان و نیز اندیشه‌ها، جریان‌ها و سلایق مختلف در جامعه به ایجاد آرامش در کشور منتهی می‌شود، افزود: نتایج و اثرات ارزشمند وجود امنیت و آرامش در کشور و استان، به خود مردم می‌رسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به اینکه معاندان نظام جمهوری اسلامی همواره درصدد برجسته سازی کاستی ها و پیوند آنها به موضوعات دیگر هستند، گفت: باید با روایتگری مطلوب و فراگیر، انزجار مردم نسبت به دشمنان و استکبار جهانی گفته و عادی بودن جریان زندگی شهروندان در کشور ، به خوبی به تصویر کشیده شود.

وی بر ضرورت تقویت تلاش در جهت خدمت‌رسانی به مردم در راستای جلوگیری از ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه تأکید و تصریح کرد: نباید با اقدامات سطحی نگرانه، موجبات تشویش اذهان مردم و دغدغه و نگرانی برای آنان فراهم آید.

قاسم نژاد با بیان اینکه انتخابات مشروعیت نظام جمهوری اسلامی را تضمین می‌کند، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای تقویت نظام، رهبری، دولت و تیم دیپلماسی در بیان مواضع استکبارستیزانه است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان به نقش تعیین کننده انتخابات در سرنوشت کشور اشاره و اضافه کرد: امیدواریم مردم با شور و نشاط همیشگی خود، موجب رونق فضای انتخابات و مشارکت حداکثری آحاد جامعه پای صندوق های رأی شوند.

وی همچنین به اجرای پرنشاط برنامه‌های روز دانشجو در دانشگاه‌های استان اشاره کرد و گفت: ۱۶ آذر همواره به عنوان نماد استکبارستیزی، آزادیخواهی و استقلال در تقویم کشورمان به ثبت رسیده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان