گروه : دسته‌بندی نشده

استاندار گیلان تاکید کرد: نباید اجازه دهیم عده ای برای رسیدن به اهداف خود و منافع کوتاه مدت جناحی و حزبی، از نام شهدا سوء استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر؛ دکتر ارسلان زارع امروز (چهارشنبه) در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: دفاع مقدس یادآور حماسه بی‌بدیل فرزندان این مرز و بوم است و بخش مهمی از تاریخ پرافتخار ملت ایران محسوب می شود .

استاندار گیلان دوران دفاع مقدس را مملو از فرازهای انسانی دانست که باید به نسل جوان انتقال یابد.

وی بهره‌گیری از ادبیات ، هنر و رسانه را بستری اثرگذار برای انتقال ارزش های دفاع مقدس خواند و گفت: ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ انقلابی، رویکردی اثرگذار در تقویت ولایت‌مداری، مقاومت و خودباوری دینی و ملی است.

دکتر زارع با بیان اینکه مردم گیلان با تقدیم هزاران شهید، جانباز و ایثارگر در دوران دفاع مقدس، نقش موثری در دفاع از ارزش های اسلامی و کیان میهن ایفا کردند، بیان داشت: ساخت موزه دفاع مقدس در گیلان در تبیین نقش رزمندگان اثرگذار است.

استاندار گیلان با اشاره به این مطلب که پارک موزه دفاع مقدس فرصت گردشگری خوبی را برای شهر رشت فراهم می کند، افزود: بیان فرهنگ ایستادگی و مقاومت مردم گیلان در دوران دفاع مقدس هم برای گیلانیان و هم برای گردشگران این استان، اقدامی موثر در جهت توسعه فرهنگی است.

وی به وضعیت پارک موزه در حال ساخت دفاع مقدس گیلان اشاره کرد و گفت: روند اجرای این پروژه مطلوب ارزیابی می شود.

زارع حفظ حریم شهدا و برگزاری فراگیر یادواره های آنان را امری مهم خواند که آثار مطلوبی در جامعه دارد.

نماینده عالی دولت در گیلان در خاتمه سخنانش با اشاره به لزوم سرکشی مستمر از خانواده های شهدا و ایثارگران تاکید کرد: اجازه ندهیم برخی افراد برای رسیدن به اهداف خود و منافع کوتاه مدت جناحی و حزبی، از نام شهدا سوء استفاده کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان