گروه : دسته‌بندی نشده

استاندار گیلان با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری آحاد ملت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که از بیان حرف‌ها و جمله‌های ناامیدکننده به طور جدی پرهیز شود تا با افزایش امید وتلاش بیشتر، رویداد بزرگ سیاسی اجتماعی دوم اسفندماه، برگ زرین دیگری به صفحات پرافتخار این مرز و بوم بیافزاید.

به گزارش کاشف خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع عصر امروز در جلسه شورای اداری فومن که با موضوع تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید این شهرستان برگزار شد، وجود منابع انسانی خوب، شایسته و فهیم را از بهترین و غنی‌ترین ظرفیت‌های فومن در کنار دیگر مواهب طبیعی خدادادی دانست و افزود: تولید باکیفیت برنج و چای در بخش کشاورزی، صنعت و نیز گردشگری از پتانسیل‌های مطلوب شهرستان فومن است که امیدوارم با همت، انگیزه و پشتکار موجود در خدمتگزاران به مردم فهیم و آگاه این خطه با کمک دولت و سازمان‌های غیردولتی از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی مسئولیت را فرصتی برای خدمت به مردم عنوان و اظهار کرد: حفظ و افزایش اعتماد عمومی، بهره‌مندی از فرصت‌های خدمتگزاری و بهره‌گیری از امکانات در جهت ارائه خدمت به مردم از مهمترین وظایف مسئولان است.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه مسئولان همواره در مسیر انجام وظایف کوشش می‌کنند، اظهار داشت: خدمتی که با نیت صادقانه، انگیزه وافر، تلاش مجدانه و در فضایی تعاملی همراه با وفاق، همدلی و مشارکت آحاد مردم باشد؛ قطعاً دارای توفیقات است.

وی هر پیشرفتی را حاصل تلاش گروهی و خردجمعی با همکاری مردم دانست و گفت: گیلان به لحاظ نیروی انسانی از استان‌های غنی و برتر است که باید از ظرفیت آنها در مسیر خدمت استفاده بهتر و بیشتر شود.

وی گیلان را استانی امن و آرام همراه با شاخص‌های مطلوب توصیف کرد و اظهار داشت: در شهرستان فومن نیز به سبب همراهی و همدلی مردم تاکنون کمترین مشکل از لحاظ امنیتی و اجتماعی وجود نداشته است.

استاندار گیلان به اتفاقات اخیر در سطح کشور به واسطه اجرای طرح اصلاح نرخ سوخت اشاره و خاطرنشان کرد: برخی به دنبال وارد کردن ضرباتی به ویژه با تخریب اماکن عمومی بودند که با سخنان کوتاه مقام معظم رهبری به عنوان فصل الخطاب همه در یک مسیر قرار گرفتند و از تصمیمات سران قوا حمایت کردند.

وی بر ضرورت استفاده از ظرفیت مشارکت مردم با افزایش همدلی، وفاق و انسجام در جامعه تأکید کرد و افزود: امروز نیاز داریم با هم‌افزایی بیشتر در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و برنامه‌های دولت تدبیر و امید تلاش کنیم تا توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کنیم.

دکتر زارع گفت: هرجا توانستیم از فرصت خدمتگزاری با استفاده از خردجمعی و مشارکت مردم در فضای تعاملی استفاده کنیم ، توفیقات ما بیشتر بوده است.

وی با تأکید بر پرهیز از هرگونه موازی‌کاری، سطحی نگری و تنش افزود: از بیان حرف‌ها و جمله‌های ناامیدکننده باید پرهیز شود تا با افزایش امید وتلاش بیشتر در رویداد بزرگ سیاسی اجتماعی دوم اسفندماه، برگ زرین دیگری به صفحات پرافتخار این مرز و بوم اضافه شود.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه برای آماده کردن بستر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات وظیفه‌مندیم، گفت: با انجام چهار رکن سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت در کنار اجرای قانون و بی‌طرفی کامل که همواره مورد تأکید اینجانب است، باید تلاش شود تا حماسه‌ی دیگری از حضور مردم شکل بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه هیچ مدیری حق ندارد از امکانات اداری و دولتی و نیز از ظرفیت حقوقی خود له یا علیه کاندیدایی استفاده کند، تصریح کرد: با این فرد خاطی علاوه بر اینکه برخورد قانونی صورت می‌گیرد؛ خسران آخرتی نیز در انتظار اوست.

استاندار گیلان فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه “میزان رأی ملت است” و نیز رهبر معظم انقلاب که “رأی مردم حق الناس است” نصب‌العین اقدامات ماست، افزود: بسیار امیدوارم که مردم خوب شهرستان فومن که در انتخابات‌های گذشته حضور و مشارکت شایسته و فراتر از میانگین داشتند، این‌بار نیز یکی از نمونه‌ها در سطح کشور خواهند بود تا مانوری از اقتدار ملی مردم و نظام را به نمایش بگذارند.

در پایان این جلسه ضمن قدردانی از تلاش‌های محمود قاسم‌نژاد در دوران تصدی فرمانداری و نیز حمید رضایی در دوران سرپرستی، محمدرضا محسنی به عنوان فرماندار جدید شهرستان فومن معرفی شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان