گروه : دسته‌بندی نشده

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به انتخابات اسفندماه امسال، تاکید کرد که نگاه همه فعالان برگزاری انتخابات، باید معطوف به اجرای کامل قانون باشد.

به گزارش کاشف خبر به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ محمود قاسم نژاد در نشست با معاونان سیاسی فرمانداری ها و بخشداران استان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: همه مدیران، مسئولان و فعالان برگزاری انتخابات باید در جریان برگزاری انتخابات بستری آرام، امن و به دور از تنش و هیاهو را فراهم کنند.

وی برگزاری انتخابات را آبروی نظام اسلامی دانست و افزود: در حال حاضر تلاش دشمن فضاسازی و ایجاد یاس برای عدم مشارکت مردم در انتخابات آتی است .

قاسم نژاد تصریح کرد: دشمنان می کوشند با کم اهمیت نشان دادن اقدامات صورت گرفته از سوی دولت در مسیر توسعه ، موجبات بدبینی عمومی و دلسردی جهت حضور در صحنه های سرنوشت ساز را فراهم نمایند.

 سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان بر ضرورت پایش سیاسی در جریان برگزاری انتخابات در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: نگاه همه فعالان برگزاری انتخابات باید معطوف به اجرای کامل قانون باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر شخصی خود را به جریان مخرب بفروشد باید بر اساس ضوابط با آن برخورد شود، از اینرو همگان باید ضمن تمکین به قانون و استفاده از تجربه های موثر، به خودمراقبتی نیز بپردازند.

وی با تاکید بر عدم حضور مدیران، فرمانداران، بخشداران و اعضای فعال برگزاری انتخابات در برنامه های انتخاباتی کاندیداها گفت: مسئولان به عنوان امین مردم باید با رصد جامع اعم از محیط پیرامون و فضای مجازی با آن دسته از کاندیداها که اقدام به تبلیغات زودهنگام کردند ، برخورد کنند.

قاسم نژاد تاکید کرد: فرمانداران و بخشداران از هم اکنون نسبت به شناسایی مناطق سخت گذر جهت اعزام صندوق های سیار و رفع مشکل آنتن دهی در صورت الکترونیکی بودن انتخابات اقدام کنند.

وی تاکید کرد: رصد آمار و اطلاعات بر رویدادهای انتخاباتی باید با اهتمام ویژه صورت گیرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان بیان کرد: با توجه به نقش احزاب و اقوام در افزایش مشارکت سیاسی، لازم است در سایه همدلی و انسجام نسبت به برگزاری هرچه بهتر انتخابات پیش رو تلاش کنیم.

وی همچنین به نقش روحانیون و هیئت امنای مساجد در ترغیب مردم برای حضور در انتخابات اشاره کرد و گفت: نباید جایگاه بانوان و جوانان نادیده گرفته شود.

مجید هاشم پور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان نیز در این نشست با اشاره به لزوم انضباط و انسجام در جهت فراهم سازی زیرساخت های برگزاری انتخابات پیش رو اظهار داشت: امنیت افزایی و توجه به اصل بی طرفی باید در راس امور مدیران دستگاه های اجرایی و نیز فعالان حوزه انتخابات باشد.

وی ارائه گزارش های به موقع و دقیق از روند اجرای برنامه های انتخابات به ستاد مرکزی را یک ضرورت خواند و گفت: باید تمامی فعالیت های مربوط به انتخابات پایش و ارزیابی شود.

رضا جمشیدی مدیرکل حراست استانداری گیلان هم با اعلام آخرین شیوه نامه برگزاری انتخابات، بر لزوم رعایت بی طرفی از سوی مسئولان دستگاه های اجرایی، فرمانداران، بخشداران، دهیاران و فعالان حوزه انتخابات تاکید کرد و گفت: بر اساس قانون با متخلفان برخورد می شود.

محمدرضا محمدی فتیده مدیرکل بازرسی، عملکرد و امور حقوقی استانداری گیلان هم حضور با شکوه مردم در انتخابات را نماد بصیرت مردم و آبروی انقلاب خواند و گفت: باید در امانت داری آرای مردم که به حق مصداق حق الناس است، تلاشی جمعی صورت گیرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان