گروه : دسته‌بندی نشده

دکتر نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در جلسه اشتغال و سرمایه‌گذاری که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن جلسات استانداری گیلان برگزار شد اظهار کرد: کانون بازنشستگان لاهیجان دارای مشکلاتی می‌باشد که انشالله به یمن حضور وزیر محترم مشکلات بازنشستگان عزیز که برای این مملکت زحمت کشیدند برطرف شود.

دکتر نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی عصر روز گذشته  در جلسه اشتغال و سرمایه‌گذاری که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن جلسات استانداری گیلان برگزار شد اظهار کرد: کانون بازنشستگان لاهیجان دارای مشکلاتی می‌باشد که انشالله به یمن حضور وزیر محترم مشکلات بازنشستگان عزیز که برای این مملکت زحمت کشیدند برطرف شود.

وی با انتقاد از وضعیت شرکت دخانیات تصریح کرد: متأسفانه شرکت دخانیات رهاشده و این شرکت به محلی برای حضور اطرافیان، فامیل و … برخی از آقایان تبدیل‌شده است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس افزود: باید توجه داشت که شرکت دخانیات با حدود ۵۰ میلیون عضو اعم از صاحبان سهام، کارگران و … شکل‌گرفته است ولی بااین‌وجود توجه کافی به آن نمی‌شود می‌بینیم که به فضای امنی تبدیل‌شده تا عده‌ای حقوقی بگیرند و در فضای مجازی گشت‌وگذاری داشته باشند.

وی خطاب به وزیر کار گفت: اداره شما در شهرستان لاهیجان به محلی برای تبلیغات سایر کاندیداها و تبلیغات منفی علیه نماینده شده است، این را نمی‌خواهیم فردی که اکنون در مدیریت این اداره حضور دارد درجایی دیگر سمتی نداشت باشد این فرد اگر نخبه است یا حامی دولت شماست بهتر است درجایی دیگر به او مسئولیت دهید و از وجودش استفاده کنید.

دکتر نیکفر ادامه داد: قرار نیست کسی چهار سال بر صندلی مدیریت اداره‌ای بنشیند به نفع و علیه کسی تبلیغ کند، متأسفانه ایشان وظایف خود را فراموش کرده‌اند و اتفاقاتی در آن اداره در حال رخ دادن است که انتظار داریم به آن رسیدگی کنید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان