گروه : دسته‌بندی نشده

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با ابراز خرسندی از اینکه مطالبه‌گری و آرمان‌خواهی دانش‌آموزان اول انقلاب همچنان در دانش‌آموزان نسل امروز وجود دارد، گفت: بهره‌گیری از تعالیم و ارزش‌های دینی، باید منجر به رشد جوانانی شود که امیدبخش برای نظام اسلامی باشند.

به گزارش کاشف خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ محمود قاسم نژاد شامگاه سه شنبه در همایش بهار در پاییز که به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد، با اشاره به ویژگی دانش آموزان در اوایل انقلاب اسلامی، اظهار کرد: حضور دانش‌آموزان یکی از نقاط قوت مردم به ویژه انقلابیون در پیدایش انقلاب اسلامی بود.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه دانش آموزان مدرسه را بعنوان سنگری در مقابل نظام شاهنشاهی و استکبار بنا نهاده بودند، گفت: توزیع پوستر و نوارهای صوتی امام خمینی (ره) و پدید آمدن۱۳ آبان توسط فرزندان وطن، برگ زرینی در راستای دفاع از انقلاب اسلامی بود.

قاسم‌نژاد با بیان اینکه دانش‌آموزان در هشت سال جنگ تحمیلی جهان استکبار علیه ملت ایران نیز حضور داشتند، تاکید کرد: در این جنگ نابرابر بسیاری از جوانان از جمله دانش‌آموزان به عنوان خط‌شکن وارد میدان شدند.

وی افزود: تعیین سرنوشت جنگ با بسیج عمومی مردم اتفاق افتاد و بیشترین تاثیر در این سرنوشت را دانش‌آموزان داشتند و به همین خاطر امام خمینی(ره) نوجوان ۱۳ ساله را رهبر خود معرفی می‌کند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان تصریح کرد: از زمان تاسیس اتحادیه‌های دانش آموزی، رسالت تبیین و ترویج آرمان‌های انقلاب توسط این قشر در جامعه متبلور می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه بیانیه گام دوم انقلاب به صورت ویژه خطاب به جوانان است، تاکیدکرد: تبیین دستاوردهای شگرف چهار دهه انقلاب باید توسط جوانان شکل بگیرد.

وی ادامه داد: بیانیه گام دوم خطاب به ملت ایران در راستای دومین مرحله خودسازی، تمدن سازی و جامعه پردازی است که فصل جدیدی در انقلاب اسلامی رقم می زند.

قاسم‌نژاد با بیان اینکه کشور دارای ظرفیت‌های طبیعی و انسانی فراوانی است، ادامه داد: سرمایه اجتماعی جوانان یک موضوع امید بخش برای ملت ایران است که با انگیزه‌های دینی و ملی خود اقدامات مختلفی در عرصه‌های علمی، فنی، عمرانی، اقتصادی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، توسعه و رشد کشور انجام خواهند داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با ابراز خرسندی از اینکه مطالبه‌گری و آرمان‌خواهی دانش‌آموزان اول انقلاب همچنان در دانش‌آموزان نسل امروز وجود دارد، گفت: بهره‌گیری از تعالیم و ارزش‌های دینی، باید منجر به رشد جوانانی شود که امیدبخش برای نظام اسلامی باشند.

وی به ظرفیت‌های کشور ایران از لحاظ طبیعی و منابع انسانی اشاره و اذعان کرد: ما می‌توانیم با سرمایه اجتماعی که همان جوانان بصیر و دانا هستند، کشور را به سمت پیشرفت هدایت کنیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان