گروه : دسته‌بندی نشده

فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری سارق سابقه‌دار با ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ ” رسول عزیزی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری کاشف خبر، با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره و اماکن خصوصی در نقاط حاشیه‌ای لاهیجان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی لاهیجان با بررسی دقیق صحنه‌های سرقت، تجزیه تحلیل شواهد و قرائن به دست آمده و مقایسه مدارک با پرونده‌های مشابه به مدارکی در خصوص دست داشتن یکی از سارقان سابقه دار در این پرونده‌ها رسیدند.
وی تصریح کرد: در ادامه و در تحقیقات تکمیلی مخفیگاه متهم ۳۹ ساله این پرونده شناسائی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.
سرهنگ عزیزی ادامه داد: متهم دستگیر شده پس از مواجهه با مدارک و شواهد موجود در پرونده لب به اعتراف گشود و به ۱۱ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره و اماکن خصوصی با همکاری همدستش و فروش اموال مسروقه معترف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با اشاره به اینکه تلاش‌ها برای دستگری همدست و مالخر این پرونده ادامه دارد تاکید کرد: رعایت نکات و تذکرات به ظاهر ساده پلیس برای پیشگیری از سرقت، می‌تواند بسیاری از این سارقان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام سازد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان