گروه : دسته‌بندی نشده

با صدور احکامی از سوی استاندار گیلان، سرپرست فرمانداری های شهرستان های آستانه اشرفیه و املش، مدیران کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و بانوان و خانواده، معاونان برخی از ادارات کل ستادی استانداری، معاونان فرمانداری‌های رشت، تالش، لنگرود و رضوانشهر و شماری از بخشداران منصوب شدند.

به گزارش کاشف خبر به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع در احکام جداگانه‌ای یونس محمودی را به عنوان سرپرست فرمانداری آستانه اشرفیه، محمد رنجبر را به عنوان سرپرست فرمانداری املش، رحیم حیدری را به عنوان مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی و زهرا یعقوب نژاد را به عنوان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان منصوب کرد.

همچنین، سارنگ حسن پور به عنوان معاون اداره کل امنیتی و انتظامی، رجبعلی حسینی به عنوان معاون نظارت بر امور سرمایه گذاری روستاها و فرهاد براتی به عنوان معاون امور دهیاری ها و شوراهای دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، منصوب شده اند.

استاندار گیلان فریبرز سعیدی کیا را نیز به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رشت، علی درمانی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی تالش، علیرضا مسچیان به عنوان معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی لنگرود و شیرزاد روشن را به عنوان معاون برنامه ریزی و هماهنگی امورعمرانی فرمانداری رضوانشهر منصوب کرده است.

همچنین طی احکام جداگانه ای، مانی زرشکی به عنوان بخشدار مرکزی رشت ، سید رضا صفوی به عنوان بخشدار خشکبیجار ، صفر شریفی به عنوان بخشدار اطاقور شهرستان لنگرود، فخر رحیمیان به عنوان بخشدار چابکسر، مجید فخر رحیمیان به عنوان بخشدار چابکسر، لیلا یاری به عنوان بخشدار اسالم، شهرام عباس زاده به عنوان بخشدار کرگانرود منصوب شده اند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان