گروه : دسته‌بندی نشده

جلسه ستاد بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل استان به ریاست سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان و جانشین رئیس شورای پدافندغیرعامل استان برگزار شد.

به گزارش کاشف خبربه نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دراین نشست محمود قاسم نژاد به شعار هفته پدافند غیرعامل مبنی بر “پدافندغیرعامل، مقاومت و بازدارندگی با رونق تولید” اشاره کرد و گفت: آگاه‌سازی آحاد جامعه از عملکرد سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه پدافند غیرعامل ،فرهنگ‌سازی و ترویج گفتمان پدافند غیرعامل در سطح جامعه، ترویج و توسعه مفاهیم پدافند غیرعامل با شیوه‌های نوین فرهنگی هنری و زمینه‌سازی برای افزایش همکاری و مشارکت مردم و مسئولان در تحقق اهداف پدافند غیرعامل امری ضروری است.

وی گفت: جلب مشارکت فکری نخبگان و صاحب‌نظران در پاسخ‌گویی به نیازهای تخصصی پدافند غیرعامل از دیگر مباحثی است که باید به آن توجه کرد.

قاسم نژاد بر لزوم فرهنگ سازی موضوع پدافند غیرعامل در همه رده های سنی و تمامی صنوف تاکید کرد و افزود: هفته پدافند غیرعامل فرصت مغتنمی برای اشاعه این حوزه در بین مردم و مسئولان است.

سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان همچنین به استفاده از ظرفیت رسانه های دیداری و نوشتاری، فضای مجازی و تبلیغات شهری و برگزاری رزمایش های تخصصی و عمومی و کارگاه‌های آموزشی در سطح مدارس و دانشگاهها تأکید کرد.

وی از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا نسبت به ارائه برنامه های متناسب با حوزه کاری آن مجموعه، در اسرع وقت اقدام کنند تا جلوه های تلاش و همت آنان در موضوع پدافند غیرعامل به عنوان یکی از مهمترین تاکیدات مقام معظم رهبری انعکاس پیدا کند.

در ادامه این نشست محمدحسین شاهکوئی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان با اعلام برنامه های هفته پدافند غیرعامل، از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا در اسرع وقت برنامه های تدوین شده این ایام را به دبیرخانه ستاد اعلام کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان