گروه : دسته‌بندی نشده

فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری سارق حرفه ای منزل با ۹فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ رسول عزیزی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری کاشف خبر با اعلام این خبر گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل و ساختمان های نیمه کاره در نقاط مختلف شهرستان لاهیجان،شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود :ماموران پاسگاه لفمجان حین گشت زنی فردی را که با یک دستگاه وانت در حال سرقت از یک ساختمان نیمه کاره بود را دستگیر کردند.
وی تصریح کرد:در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که پلاک خودرو سارق نیز سرقتی بوده و پس از مواجهه سارق با مدراک به دست امده متهم ۲۸ساله به ۹فقره سرقت از منازل و ساختمان های نیمه کاره اعتراف کرد.
سرهنگ رسول عزیزی با بیان اینکه متهم در ادامه اعترافاتش بیان داشته که اکثر سرقت ها را با هم دستی فرد دیگری انجام داده و همدست وی اموال مسروقه را در استان البرز به فروش میرسانده است اظهار داشت:تلاش ها برای دستگیری همدست وی ادامه دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد خاطرنشان کرد:می توان از وقوع بسیاری از سرقت های مشابه این پرونده با رعایت هشدار های بسیار ساده پلیس پیشگیری کرد لذا می طلبد که شهروندان در این زمینه هشدار های پلیس را جدی بگیرند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان