گروه : دسته‌بندی نشده

کمیته امنیتی تجمع اربعین آستانه اشرفیه در فرمانداری تشکیل جلسه داد.
به گزارش کاشف خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه؛ مهندس حیدری با بیان اینکه همه امکانات شهرستان برای برپائی تجمع بزرگ فراهم شده است اظهار داشت: باید از تجربه سالهای قبل در ستاد اربعین استفاده کنیم و با تعامل و همفکری نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را با همکاری هم برطرف کنیم تا با کمترین مشکل و بیشترین بهره وری سفر را برای زائران تسهیل و خدمت رسانی را به نحو احسن ارائه کنیم .
فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در ادامه تأکید کرد: باید از ظرفیت هیئت های مذهبی، سازمانهای مردم نهاد که در سطح شهرستان فعالیت میکنند نهایت استفاده را ببریم و از طرف دیگر با همکاری و همراهی نهادها و دستگاه های اجرایی در بالاترین ظرفیت ممکن بتوانیم به زائران حسینی(ع) خدمت رسانی کنیم.

وی ضمن اظهار رضایت مندی از تلاش های اعضای ستاد که مقدمات هرچه باشکوه تر برگزارکردن نهمین سال برپائی اجتماع عظیم عزاداران اربعین حسینی را در این شهرستان فراهم کرده اند ، گفت: تمام تدابیر لازم در مسیرها ی ورودی برای تسهیل در عبور عزاداران و پیوستن به خیل تجمع « لبیک یا حسین » در مرکز این شهرو پذیرائی از آنان اندیشیده شده است .
نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه در مسیر اصلی اجتماع کنندگان از پارک و عبور خود روها چند ساعت قبل از برگزاری مراسم جلوگیری خواهد شد افزود : برای آرامش و امنیت بیشتر عزاداران قبل از برگزاری مراسم ، نیروهای امدادی شامل اورژانس ، هلال احمر ، آتش نشانی ، بیمارستان و نهادها و ادارات خدمات دهنده برای نیاز های ضروری عزاداران با آمادگی کامل در محل مستقر هستند .
حیدری با اشاره به پخش زنده این مراسم از شبکه های سراسری و بین الملی بر ضرورت ساماندهی عزاداران و محل تجمع براداران در میدان اصلی شهر و خواهران در صحن سرای حرم مطهر و همکاری خادمین حرم در کنترل و رفت و آمد زائران و عزاداران تاکید کرد.
گفتنی است تجمع بزرگ لبیک یاحسین ساعت ۳۰/۹ روز شنبه در مقابل صحن حرم مطهر حضرت سید جلال الدین اشرف (ع) برگزار می شود.جمع کثیری از عزاداران با پای پیاده و با عنوان « قطره ، قطره تادریا » از شهرهای و روستاهای مختلف استان از آغازین ساعت بامداد حرکت می کنند تا به خیل عزادران اربعین حسینی آستانه اشرفیه بپیوندند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان