گروه : دسته‌بندی نشده

استاندار گیلان از برخی پروژه‌های شاخص عمرانی، اقتصادی، گردشگری و عام‌المنفعه شهرستان لنگرود بازدید کرد.

به گزارش کاشف خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع صبح امروز در سفر به شهرستان لنگرود با همراهی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار از پروژه‌های احداث بیمارستان ۱۳۷ تختخوابی شهید حسین پور لنگرود و بیمارستان ۶۴ تختخوابی تأمین اجتماعی بخش کومله این شهرستان بازدید کرد.

برای احداث بیمارستان ۱۳۷ تختخوابی شهید حسین پور لنگرود تاکنون ۵۵ میلیارد تومان هزینه شده است و ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

استاندار گیلان هشتم مهرماه در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی بر ضرورت تکمیل بیمارستان شهید حسین پور لنگرود با حمایت سازمان برنامه و بودجه کشور تا پایان امسال تأکید کرده بود.

برای بیمارستان ۶۴ تختخوابی کومله لنگرود که بیش از ۳۲ درصد پیشرفت دارد تاکنون ۱۴ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل احداث آن ۷۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین از پروژه‌های کنارگذر سردار شهید املاکی لنگرود و نیز کنارگذر چمخاله به رودسر نیز بازدید کرد.

پروژه احداث کنارگذر سردار شهید املاکی با هزینه ۴۳ میلیارد تومانی دارای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه کنارگذر چمخاله به رودسر با هزینه ۱۲ میلیارد تومانی در مراحل پایانی روسازی و آسفالت است.

دکتر زارع در ادامه سفر به شهرستان لنگرود از پروژه بندر چندمنظوره چمخاله و نیز اراضی محدوده منطقه ویژه اقتصادی چاف و چمخاله بازدید کرد.

برای پروژه احداث بندر چندمنظوره چاف و چمخاله که با ظرفیت بارگیری یک میلیون تن کالا از بهمن ۹۷ آغاز شده ، تاکنون ۸٫۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

استاندار گیلان همچنین از پروژه گردشگری احداث تله کابین و سورتمه و نیز سدلاستیکی گالشکلام بازدید کرد.

پروژه گردشگری احداث تلکه کابین و سورتمه در زمینی به مساحت ۲۵ هکتار و هزینه ۴ میلیون یورو و ۱۵ میلیارد تومان تاکنون در بخش سورتمه ۹۰ درصد و تله کابین شاهد ۱۰ درصد پیشرفت است که در حال حاضر برای ۲۵ نفر و با اتمام آن برای ۸۰ نفر اشتغالزایی می‌کند.

سد لاستیکی گالشکلام با ظرفیت آب‌گیری ۴٫۸ میلیون مترمکعب و هزینه ۱۴ میلیارد تومان دارای پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان