گروه : دسته‌بندی نشده

دکتر گابریل محققی مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی رئال مونستر آلمان در خصوص زمان برگزاری رقابت های فوتبال ساحلی درآلانیای ترکیه اظهار داشت:این رقابت ها از ۱۹ لغایت ۲۷ اکتبر برگزار می شود و از آلمان دو تیم و دیگر کشورها یک تیم شرکت خواهد کرد . مدیرعامل رئال مونستر در خصوص طراحی پیراهن این تیم نیز گفت: تیم فوتبال ساحلی رئال مونستر در این دوره از رقابت ها با لباس اول مشکی و لباس دوم با رنگ قرمز به میدان خواهد رفت.

وی همچنین یادآورشد: دروازه بان اول تیم رئال مونستر پیراهن آبی و دروازبان دوم نیز رنگ شیری به تن خواهد کرد. گابریل در زمینه ی حضور تیم رئال مونستر در این مسابقات افزود : تیم رئال مونستر در این بازیها از چند بازیکن خارجی بنام های خوزه کارلوس دروازه بان از اسپانیا، حسن عبدالهی کاپیتان تیم ملی ایران فوتبال ساحلی ایران ، علی حامدی کاپیتان تیم فوتبال ساحلی سمنان و دو بازیکن روسی بهره خواهد برد، محققی ادامه داد: امسال با شرکت در بازیهای اروپایی مطلع بودیم که نماینده ی آلمان در بازیهای جهانی نیز خواهیم بود زیرا تیم های اروپایی باید حتما در جام باشگاههای اروپا بازی کنند تا در بازیهای جهانی حضور پیدا کنند و تیم رئال مونستر و رستوک روبن به عنوان نمایندگان آلمان در بازیهای جهانی شرکت خواهیم کرد. وی گفت : سطح بازیهای باشگاههای جهان در بالاترین سطح قرار دارد ، تیم های زیادی از کشورها در جام باشگاه های جهان حضور ندارند اما ملی پوشان این کشورها در باشگاههای معروف اروپایی و جهان بازی می کنند . در خصوص فعایت باشگاه رئال مونستر در آلمان اظهار داشت، این باشگاه در رشته های مختلفی از جمله فوتسال ، فوتبال چمنی و فوتبال ساحلی فعالیت داشته است و در فوتسال در لیگ دو بوندس لیگا و در فوتبال ساحلی جز باشگاههای برتر جهان قرار داریم و در فوتبال چمنی نیز تلاش داریم که از لیگ شش اقدام کنیم.

وی اضافه کرد: در این دوره از رقابت ها آقای باغستانی مربی تیم خواهند بود چون در چند تورنمنت گذشته در کنار تیم بوده اند و نتایج خوبی را کسب کرده اند.

محققی اظهار داشت: سعی ما بر این است که سرمایه گذاران خوبی را وارد باشگاه کنیم که رشته های مختلف ورزشی در باشگاه رئال مونستر فعال شود و هر سرمایه گذار در هر رشته ی ورزشی که باشد ما پذیرای آن خواهیم بود.

مدیر عامل ایرانی باشگاه مونستر در خصوص اینکه چقدر می‌تواند به فوتبال ساحلی ایران کمک کند، خاطرنشان کرد: من بعنوان یک ایرانی در اروپا در خدمت همه هستم و اگر کسی از من کمکی بخواهد، قطعاً و با کمال میل کمک می‌کنم. ایران مملکت من هست و هر کاری از دست بر بیاید انجام می‌دهم.

دکتر گابریل درباره تمایل خود و باشگاهش از بازیکنان ایرانی گفت: بازیکنان خوب ایرانی زیاد هستند. کیفیت بازیکنان ایرانی خوب است، و فوتبالیست‌های ایرانی بیشتری می‌توانند در باشگاه‌های آلمانی حضور داشته باشند. کیفیت بازیکنان ایرانی بالاتر بازیکنان اروپایی است .

منبع ;برنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان