گروه : دسته‌بندی نشده

علی حلوی مدیر آموزشگاه سینمایی هفت برنامه کامل فعالیت های آموزشگاه سینمایی هفت در پاییز ۱۴۰۰ را تشریح کرد.

طبق این اعلام، اجرای نمایشنامه خوانی های دوره ۱۹ بازیگری هفت در (مهر و آبان)، اجرای اتودهای نمایشی (دوره ۲۰) در مهرماه از جمله این برنامه ها است.

مدیر آموزشگاه سینمایی هفت در ادامه به اجرای عمومی نمایش “رام کردن زن سرکش” کاری از کارگاه نمایش هفت اشاره کرد و افزود: این نمایش به کارگردانی بهزاد صدقیانی در آذر ماه اجرای عمومی خواهد شد. این کار بین ۷ تا ۱۰ روز در پلاتوی هفت به روی صحنه خواهد رفت و در صورت استقبال، امکان تمدید آن وجود دارد.

وی با بیان اینکه حشنواره ویژه کودک و نوجوان در آذر ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این جشنواره ویژه هنرجویان کودک و نوجوان آموزشگاه هفت است که با اجرای نمایش و نمایشنامه خوانی همراه خواهد بود. در حال حاضر چندین گروه در حال تمرین هستند که انشالله حدود ۵ روز این جشنواره برگزار خواهد شد.

حلوی افزود: اجرای زنده دوبله هفت (کارگاه دوبله) زیر نظر حسین توسلی، اکران فیلم های کوتاه و کلیپ های کارگاه سینمایی دوره ۱۰ ( آثاربرگزیده های جشنواره هشتم هفت ) و اجرای اتودهای نمایشی (دوره ۲۲) در آذر ماه سال جاری از دیگر فعالیت های آموزشگاه سینمایی هفت خواهد بود.
شایان ذکر است آموزشگاه هفت گیلان با برگزاری بزرگترین جشنواره هنرجویی بخش خصوصی در کشور، از فعال ترین مجموعه های آموزشی سینمایی در گیلان محسوب می شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان