گروه : دسته‌بندی نشده

صبح امروز ۱۴۰۰/۶/۲۵- دکتر محمدتقی نجف زاده- مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان در نشستی صمیمی با نمایندگان بهورزان مراکز خدمات جامع سلامت در #خانه_بهداشت_لیالستان دیدار و از نزدیک مسائل و مشکلات بهورزان را بررسی کرد.

اهم مشکلات بهورزان شهرستان لاهیجان:

بررسی مشکلات ساختمانی خانه های بهداشت

بررسی مشکلات موجود در پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون شهرستان

عدم پرداخت مطالبات معوق بهورزان و اختصاص حق الزحمه واکسیناسیون به بهورزان

مشکلات تامین هزینه های خانه های بهداشت

مشکلات کامپیوتر و اینترنت خانه های بهداشت

جمع آوری تجهیزات اسقاطی خانه های بهداشت

دکتر نجف زاده در این نشست، ضمن تقدیر از تلاشهای بهورزان گفت: بهورزان تلاش می کنند با حداقل امکانات و با کمترین هزینه و فعالیتهای شبانه روزی ضمن جلب اعتماد مردم ، در دل روستاهای دور و نزدیک، صیانت از سلامتی را برای مردم به انجام برسانند.

در ادامه دکتر نجف زاده با اشاره به زحمات بهورزان در دوران شیوع اپیدمی کرونا خاطرنشان کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا، بهورزان در شناسایی و بیماریابی، پیگیری موارد تماس، ارجاع بیماران و اکنون نیز در امر واکسیناسیون چه در شهر و چه در روستا سعی وافر خود را به منصه ظهور گذاشتند و به عنوان خادمین سلامت در ارائه‌ی خدمات، پیشگیری، رصد و واکسیناسیون کرونا ما را یاری کردند.

در پایان مدیر شبکه بهداشت لاهیجان خواستار همدلی بین همکاران شد و افزود: یکی از عوامل بسیار مهم که موجب ارتقای شاخص های بهداشتی و حفظ سلامتی مردم می شود همدلی و همزبانی است و اگر همیاری، همدلی، همزبانی و کار تیمی بین همکاران وجود داشته باشد، در نتیجه، پیمودن راه و انجام وظیفه ی درست و به موقع بسیار آسان خواهد بود.

شایان ذکر است در این نشست، از زحمات آقای علی اصغر فلاح پرویزی- بهورز خانه بهداشت لیالستان در جذب خیرین سلامت جهت مرتفع کردن مشکلات تعمیراتی و تجهیزاتی خانه بهداشت لیالستان توسط همکاران خانه بهداشت تقدیر شد.

در ادامه دکتر نجف زاده ضمن بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت لیالستان ضمن خداقوت گویی به پرسنل، از نزدیک مشکلات این مرکز را بررسی کرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان