گروه : دسته‌بندی نشده


به گزارش کاشف خبر به نقل از صدا وسیما، تا کنون بیش از ۳۹ درصد افراد بالای ۱۸ سال در گیلان علیه ویروس کرونا واکسینه شدند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز گفت : تاکنون حدود ۸۰۵ هزار و ۶۷۶ نفر از گروه‌های هدف شامل کادر بهداشت و درمان، جانبازان شیمیایی، سالمندان بستری در مراکز بهزیستی و بیماران خاص وکارمندان ادارات در استان گیلان واکسن کرونا دریافت کردند.
دکتر آبتین حیدرزاده با اشاره به اینکه این افراد بیش از ۳۹ درصد از افراد جامعه را شامل می‌شوند افزود: واکسیناسیون همچنان ادامه دارد و تا کنون ۴۸۷ هزار نفر در گیلان واکسن نوبت دوم خود را نیز دریافت کرده اند.
وی با بیان اینکه هم اکنون بر اساس اولویت‌ها تزریق واکسن سربازان در اولویت قرار دارد گفت: واکسن این گروه با توجه به سیاست‌ها و درگیری چهره به چهره این افراد با افراد جامعه از هفته آینده اعلام خواهد شد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه افراد در شهر‌ها باید در سامانه salamat.gov.ir وقت بگیرند و پیامک مراجعه دریافت کنند گفت: در روستا‌های استان مردم پس از تماس تلفنی مراکز بهداشت می‌توانند مراجعه کنند.
گیلان ۲۹۶ پایگاه واکسیناسیون ثابت و سیار دارد.واکسیناسیون بیش از ۸۰۵ هزار نفر در گیلان
واکسیناسیون کرونا از اواخر بهمن ماه سال گذشته همزمان با سراسر کشور با تزریق کادر درمان در بخش مراقبت‌های ویژه در گیلان آغاز شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان