گروه : دسته‌بندی نشده

فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه از کشف و ضبط اقلام قاچاق شامل دارو ، سوخت، چوب و ۳۰ دستگاه استخراج رمز ارز غیر قانونی (بیت کوین) در این شهرستان خبر داد.

کاشف خبر / سرهنگ سید مهدی نجفی پور روز چهارشنبه در گفتگویی با اشاره به کشف ۴۰۱ قلم داروی قاچاق در این منطقه گفت: این تعداد داروی قاچاق از یک مغازه واقع در شهر آستانه اشرفیه کشف و یک متهم ۳۹ ساله نیز در این رابطه دستگیر شده است.

وی خاطرنشان کرد: در چند روز اخیر تعداد ۳۰ دستگاه غیر قانونی استخراج بیت کوین در منطقه شهر آستانه اشرفیه کشف و یک نفر متهم نیز در این رابطه دستگیر شده است.

وی اظهار داشت: همچنین طی چند روز گذشته یک باند ۴ نفره سارقان قطعات خودرو که تعداد ۳ نفر از اعضاء آن سارق و یک نفر دیگر مال خر بودند در این شهرستان شناسایی و دستگیر شده اند.

سرهنگ مهدی نجفی پور ، در ادامه به کشف بیش از ۱۲ هزار لیتر سوخت ( نفت ) قاچاق در این منطقه اشاره و اضافه کرد: ماموران نیروی انتظامی منطقه همچنین چند سارق سیم و کابل را نیز در حین ارتکاب جرم دستگیر کرده اند که از آنان ۳۵ کیلوگرم سیم مسی و ۵۰ کیلوگرم کابل برق و تعدادی ابزار آلات کشف و ضبط شد.

فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه با اشاره به کشف ۵ تن چوب قاچاق در منطقه دهسر و کیسم این شهرستان افزود: این میزان چوب قاچاق توسط ماموران نیروی انتظامی ، از یک دستگاه نیسان کشف و دو متهم در این رابطه دستگیر شده اند.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

ایرنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان