گروه : دسته‌بندی نشده

دکتر گابریل محققی در گفتگویی گفت ؛ تیم فوتبال ساحلی رئال مونستر آلمان که به عنوان نماینده این کشور در مسابقات یورولیگ ساحلی حضور دارد، تمام تلاش خود را برای قهرمانی به کار خواهیم گرفت تا جز ۴ تیم برتر فوتبال ساحلی اروپا شویم.

به گزارش کاشف خبر؛ دکتر گابریل محققی درحاشیه فوتبال ساحلی اروپا در گفتگو با برنا اظهار کرد: رئال مونستر آلمان با برتری مقابل لوانته در جمع شانزده تیم برتر لیگ اروپا راه یافت.
وی در خصوص وضعیت این تیم گفت : با توجه به شرایط پر فراز و نشیب و ویروس منحوس کرونا ،بازیکنان این تیم آمادگی کامل را دارند و در صحت و سلامت قرار دارند.

دکتر محققی ادامه داد: تیم فوتبال ساحلی رئال مونستر آلمان که به عنوان نماینده این کشور در مسابقات یورولیگ ساحلی حضور دارد با برتری مقابل نمایندگان پرتغال و اسپانیا و قبول شکست مقابل دلتای روسیه به مرحله حذفی مسابقات راه یافت.

وی افزود :این تیم در مرحله حذفی رئالی ها موفق شدند ۶ بر ۴ لوانته اسپانیا را شکست دهند و به جمع ۱۶ تیم برتر مسابقات بپیوندد.
همچنین تیم رئال مونستر آلمان با پیروزی مقابل دلتای روسیه توانست مرحله مقدماتی حضور خود را در جمع هشت تیم برتر لیگ ساحلی اروپا را قطعی کند و به مصاف نماینده پرتغال خواهد رفت.

دکتر گابریل محققی در پایان گفت : تمام تلاش خود را برای قهرمانی به کار خواهیم گرفت تا جز ۴ تیم برتر فوتبال ساحلی اروپا شویم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان