گروه : دسته‌بندی نشده

 

نماز جمعه لاهیجان همزمان با هفته ناجا و حضور پرسنل پلیس، ارائه خدمات پزشکی ، مشاوره انتظامی (میز خدمت) و سخنرانی جناب سرهنگ عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان برگزار شد.

*اختصاصی

فرمانده انتظامی لاهیجان، در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لاهیجان گفت:هوشمند سازی پلیس،در سایه مردم داری و قانون مداری،زمینه ساز امنیت پایدار در جامعه است.
به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر،همزمان با هفته ناجا،سرهنگ رسول عزیزی ف.اش لاهیجان بعنوان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک هفته ناجا به همه مردم و همکاران خود ، گفت :هفته ناجا فرصتی طلایی برای نزدیک تر شدن هرچه بیشتر پلیس با مردم و نشان دادن جلوه های خدمت خالصانه و بی منت این خدمت گزاران به مردم ایران اسلامی است.
سرهنگ”عزیزی” با اشاره به این جمله رهبر معظم انقلاب که “وظیفه اصلی نیروی انتظامی حفظ ارزشهاست” تصریح کرد:ارزش های امروز ایران اسلامی و امنیت آن در منطقه پر تلاطم خاورمیانه حاصل جان فشانی شهداست و پلیس ایران بعنوان یک پلیس ولایت مدار با تمام وجود از این ارزش ها پاسداری میکند.
وی در ادامه با اشاره به شعار هفته ناجا ( پلیس هوشمند-امین مردم) افزود: اعتماد مردم به پلیس در کنار روز آمدی،بکارگیری تجهیزات پیشرفته و هوشمند سازی پلیس،در سایه مردم داری وقانون مداری زمینه ساز امینت پایدار در جامعه می شود.
این مقام انتظامی در ادامه با ارائه عملکرد پلیس از ابتدای سال جاری افزود:خوشبختانه در اکثر آیتم ها عملکرد پلیس مثبت بوده و این نشانه همراهی مردم و تلاش پلیس در جهت ایجاد امنیت و ارامش است.
سرهنگ رسول عزیزی در پایان از حمایت های همه جانبه مردم و مسئولین شهرستان در راستای ماموریت های محوله تقدیر و تشکر نمود و تصریح کرد:اینکونه حمایت ها از سوی مسئولین و بخصوص مردم باعث ایجاد انرژی و انگیزه دو چندان در کارکنان ناجا برای خدمت گزاری هرچه بیشتر می گردد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان