گروه : دسته‌بندی نشده

فرماندار لاهیجان گفت: روند ابتلا به کرونا در این شهرستان، نسبت به هفته‌های گذشته افزایشی شده است اما در صورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توان به جلوگیری از شیوع موج جدید امیدوار بود.

به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر، یونس محمودی در نشست ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا اظهار داشت: هم اکنون ۱۸ بیمار مبتلا به این ویروس در سه بیمارستان لاهیجان بستری هستند.

وی وضعیت ۲ بیمار را در شرایط بدحال اعلام کرد و افزود: طی ۱۰ روز اخیر نیز ۲ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در این شهرستان فوت کرده اند.

فرماندار لاهیجان پرهیز از عادی انگاری، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی را مهم برشمرد و افزود: چنانچه پیشگیری و مراقبت به صورت ویژه دنبال نشود، مجددا شاهد بروز و شیوع این ویروس جهش یافته با شدت و فراگیری بیشتری نسبت به قبل خواهیم بود.

محمودی با اشاره به انجام ۳۷۶ مورد تست های PCR و رپید (تست سریع کرونا) طی ۱۰ روز اخیر در سطح شهرستان، خاطر نشان کرد: در این مدت، تست ۸۳ نفر از افراد مشکوک مبتلا به ویروس کووید ۱۹ مثبت شد.

فرماندار لاهیجان با اشاره به انجام ۹۴۴ مورد بازرسی از صنوف و اماکن عمومی لاهیجان طی ۱۰ روز اخیر گفت: در جریان این بازدیدها برای ۳۲ مورد از واحدها، اخطاریه بهداشتی صادر شد

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان