گروه : دسته‌بندی نشده

تصویربرداری سریال مهربانو در مراسمی در روستای دیزکوه رستم آباد شهرستان رودبار آغاز شد.

به گزارش کاشف خبر؛ در این مراسم ، مدیرکل صدا و سیمای گیلان با بیان اینکه در سال‌های گذشته پخش سریال‌هایی با موضوعات بومی محلی از شبکه استانی نفش بسزایی در افزایش مخاطبان این رسانه داشته، گفت: ساخت و تولید سریال ۱۳ قسمتی با موضوع اربعین به نام زلزله هم در تابستان امسال آغاز می‌شود.
محمدباقرباقرزاده با تقدیر از تلاش پرسنل صدا و سیمای گیلان گفت: این مرکز در بین سی و یک مرکز استانی سازمان صدا و سیما به جایگاه سوم دست یافته است.
وی با تاکید بر هم افزایی دستگاههای فرهنگی با صدا و سیمای مرکز گیلان جهت تولید آثار ماندگار تصریح کرد: به رغم کمبود امکانات و محدودیت‌های فراوان، تولید آثار فاخر با رویکرد ترویج فرهنگ بومی و محلی و آداب و سنن کهن گیلان در این مرکز با قوت ادامه خواهد داشت و دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه به صداوسیما کمک کنند.
مدیر کل رسانه استانی در ادانه افزود : در سریال مهربانو علاوه بر توجه به تحکیم بنیان مقدس خانواده و فرهنگ سازی در این خصوص ، به نکات ارزشمند دیگری همچون ثبت رشت به عنوان شهر خلاق خوراک شناسی در یونسکو و مزیت های آن برای است خصوصا در حوزه اشتغال زایی و توسعه درون زا با نگاه هنرمندانه پرداخته خواهد شد‌.
در ادامه این مراسم علی فتح اللهی، فرماندار شهرستان رشت گفت: ساخت سریال‌های محلی همانند سریال مهربانو با فرهنگ بومی ، نقش بی‌بدیلی در معرفی بانوان هنرمند در عرصه هنر و اقتصاد دارد.
وی همچنین افزود : باید از زحمات شبانه‌روزی هنرمندان صدا و سیمای مرکز گیلان حمایت شود چرا که بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را می‌توان با تولیدات فاخر تلویزیونی در جامعه کاهش داد.

فرماندار همچنین از تخصیص اعتبارات استانی بیشتر به شبکه باران در کمیته برنامه‌ریزی خبر داد.
در ادامه این مراسم نظیری، معاون سیمای مرکز گیلان گفت: سریال “مهربانو” با موضوع خانواده کارآفرین، غذا‌های محلی و با هویت فرهنگ گیلان تولید و به مخاطبان این استان در تابستان امسال عرضه خواهد شد.
امیر ثابت ، نویسنده و کارگردان و صادق میرزایی، تهیه‌کننده این سریال هم در این مراسم گفتند: این سریال در ۳۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای با حضور ۶۵ نفر از عوامل فنی و هنرمند گیلانی در دیزکو رستم آباد شهرستان رودبار در حال تولید بوده و در تابستان امسال نیز به روی آنتن خواهد رفت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان