گروه : دسته‌بندی نشده


بیانیه دکتر رسول فرخی نماینده لاهیجان و سیاهکل در پی حماسه عظیم انتخابات ۱۴۰۰ به شرح زیر می باشد ؛

« بسم الله الرحمن الرحیم »

حضور حماسی و پرشور ملت شریف ایران در صحنه پرشور و شعور انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در شرایط سخت کرونایی و با وجود تمامی مشکلات معیشتی پشتوانه بی‌بدیل و گران‌سنگی است که همگی باید آن را قدر دانسته و پاس بداریم. مشارکت تاریخی و باشکوه مردم و رای قاطع آنها، سرمایه‌ای بزرگ برای دولت سیزدهم و در راس آن جناب آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب خواهد بود.

بی تردید دستاورد مهم این انتخابات سیاست ورزی اخلاق مدار، تکلیف محوری و گفتمان «توجه به محرومان» و «مبارزه با فساد و تبعیض» است که فراتر از هرگونه جناح بندی سیاسی، به مطالبه عمومی آحاد مردم تبدیل گردیده است.

مجلس شورای اسلامی در کنار دولت آمادگی دارد در سایه تعامل بین قوا و هم‌افزایی میان خادمان ملت در مسیر توسعه پایدار، بهبود معیشت و تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب گام‌های نوین، استوار و موثر بردارد.

انتظار است دولت جدید با توجه ویژه به عقب ماندگی‌ها و کاستی‌ها در سراسر کشور خصوصا استان‌های محروم مانند گیلان و با در اولویت قرار دادن آنها و توجه به ظرفیت‌های بومی مناطق، زمینه‌های رشد و توسعه این مناطق را فراهم کند تا در پرتو الطاف الهی و به یُمن تعامل برادرانه و همراهی همدلانه نهادهای اجرایی و تصمیم‌ساز نظام مقدس اسلامی، شاهد آغاز فصلی جدید از خدمتگزاری خالصانه به مردم در راستای گام دوم انقلاب در میهن عزیز اسلامی باشیم.

در پایان ضمن سپاس و قدردانی فراوان از حضور ملت فهیم و قهرمان ایران در انتخابات، خصوصا مردم شریف استان گیلان و مردم خوب و فرهیخته لاهیجان، سیاهکل، رودبنه، دیلمان، پیرکوه، آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر، توفیق «دولت مردمی و ایران قوی» را در راستای خدمت به مردم و جهش کشور تحت ظلّ عنایات و توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب از درگاه ایزد متعال خواستارم.

رسول فرخی میکال
نماینده مردم شریف لاهیجان، سیاهکل، رودبنه، دیلمان و پیرکوه در مجلس شورای اسلامی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان