گروه : دسته‌بندی نشده

به گزارش کاشف خبر ، دکتر محمد احمدی شهردار کلانشهر رشت عصر چهارشنبه با حضور در تمرینات باشگاه سپیدرود ضمن دیدار با اعضای کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان سپیدرود، بخش نخست کمک یک میلیاردی شهرداری را به این باشگاه پرداخت کرد.

در این دیدار دکتر احمدی با اعلام خشنودی از پیروزی های اخیر تیم سپیدرود گفت: برای مردم رشت و هواداران پرتعداد سپیدرود، پیروزی شما فقط یک برد ساده ورزشی نیست، بلکه هر برد یعنی تا یک هفته کارگر و کارمند و بازاری و دانش آموز رشتی سرکیف خواهد بود و در این روزهای سخت شهر ما بیشتر از هرچیزی به این نشاط دست جمعی اجتماعی نیاز دارد.

شهردار رشت با تقدیر از کادر مدیریتی و فنی صد در صد بومی سپیدرود اظهار داشت: ما می دانیم که تیمداری در بخش خصوصی در این فوتبال نیمه دولتی چقدر دشوار است و خوشبختانه شهرداری رشت در این سال ها همیشه در کنار سپیدرود حضوری پررنگ داشته و من نه فقط به عنوان شهردار که در جایگاه یک هوادار از تمام کسانی که می توانند دست سپیدرود را بگیرند و باری از دوش این تیم بردارند، می خواهم که در این راه پیش قدم شوند.

وی جایگاه اجتماعی سپیدرود را در گیلان خاص و منحصر به فرد دانست و گفت: پس از اینکه من وظیفه ام را انجام دادم و لایحه ی کمک به سپیدرود را با کمترین زمان تنظیم و تایید کردم از حجم پیام های قدردانی مردم شگفت زده شدم و واقعا تصور این همه ابراز لطف و محبت را نداشتم.

دکتر احمدی ضمن آرزوی بازگشت هرچه سریعتر سپیدرود به لیگ دسته اول و برتر خاطر نشان کرد: من هم به عنوان یک رشتی بیش از چهل سال است که بازی های سپیدرود رو دنبال می کنم و تیم امسال سپیدرود برای من بوی صعود می دهد و انشالله با همت شما و دعای هواداران و کمک مسئولین این اتفاق خجسته در پایان این فصل رقم خواهد خورد.

بنابراین گزارش، در ابتدای این دیدار سید مهدی آقازاده مدیرعامل و مهندس بهارمست سرپرست سپیدرود در سخنان کوتاهی با ابراز تشکر از تصویب کمک شهرداری و پرداخت بخش نخست این کمک توسط شورا و شهردار رشت، این کمک را بسیار به موقع دانستند و خواستار حمایت سایر نهاد های سیاسی، اجتماعی و ورزشی از سپیدرود شدند تا این تیم بتواند دوباره به سطح نخست فوتبال ایرن باز گردد./سایت سپیدرود

 

تصاویر ؛ سید احمدرضا کیایی

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان