گروه : دسته‌بندی نشده

 

امین حسنی مربی فوتبال و مدیر عامل شرکت تولید البسه ورزشی سمین اسپورت گفت : افتخار برند ما این است که فراخور تیم های فوتبال هر استان و با توجه به نمادهای مهم هر شهر البسه با کیفیت و مشتری پسند تولید می کنیم .

مقدمه ؛ تولیدی ورزشی ” سمین اسپرت ” اولین برند ورزشی در ایران است که از نمادهای تاریخی فرهنگی و مذهبی هر شهر به عنوان یک جامه مناسب با جایگاه و جلوه آن استان طراحی و رونمایی می کند. این برند اولین بار با تیم سپید رود به فوتبال کشور معرفی گردید که طرح پیراهن این تیم با استقبال مردم و مسئولین شهر رشت روبرو شد و در مدت کوتاهی این برند اعتماد دیگر تیمهای حاضر در لیگ کشور مانند رایکا بابل، خیبر خرم آباد، استقلال ملاثانی در لیگ یک و اسپاد الوند، عقاب تهران و مجددا سپیدرود رشت در لیگ دسته دوم سال ۱۳۹۹-۱۴۰۰ را جلب کرد.
این برند توسط افراد کاملا فوتبالی اداره میشود که در رأس آن ” امین حسنی ” به عنوان مدیرعامل که خود سابقه مربیگری در لیگ برتر ، لیگ یک و لیگ دسته دوم آزادگان را داراست ،قرار گرفته و دیگر شخص این برند ” امیر ارسلان مرتاض ” مدیر برنامه های بازیکن معروف بشار رسن است که عنوان رئیس هیئت مدیره را داراست .
هدف این مجموعه ارائه خدمات با کیفیت و احترام به هر استان، شهر و مردم با فرهنگ و متمدن ایرانی است و البته برای گسترش فعالیت های خود به امر طراحی و صادرات محصولات نیز توجه دارند.
گفتگویی انجام داده ایم با ” امین حسنی ” مدیر عامل شرکت ثمین اسپورت که در ادامه می خوانید :

لطفا خود را برای مخاطبان ما معرفی کنید
امین حسنی هستم متولد ۱۳۶۸ تهران

چندسال سابقه بازی و مربیگری فوتبال را دارید؟

بنده از سال ۱۳۸۴ به طور حرفه ای از تیم فوتبال پاس تهران فعالیتم را آغاز کردم که همان سال قهرمان تهران شدیم و من به تیم ملی نوجوانان دعوت شدم و تا سال ۱۳۹۷ که در جام حذفی گرجستان مصدوم شدم بازی می کردم.
مربیگری را در کنار آقای عبدالله ویسی تجربه کردم از استقلال خوزستان، شاهین بوشهر و پیکان تهران و امسال نیز افتخار حضور کنار آقای نظر محمدی را دارم.
بهترین مربیان فوتبال در ایران از نظر شما چه کسانی هستند؟
در ایران مربیان خیلی خوبی هستند و با احترام به همه ی آنها از نظر من ” عبداله ویسی” و ” علی نظرمحمدی ” جز بهترین ها هستند چون خودم با این مربیان کار کرده ام.

در خصوص برند تولیدی البسه ورزشی ” سمین اسپورت ” خود توضیح دهید.
برند سمین اسپرت ترکیبی از دو اسم میباشد که الهام بخش این نام برند بود و به طور رسمی از سال ۱۳۹۹ با باشگاه بزرگ سپیدرود شروع به فعالیت کرد.

هدف شما از ایجاد یک شرکت تولیدی البسه ورزشی چه بود ؟
هدف من با توجه به سالهایی که خارج از ایران بازی کردم و از سلایق آن کشورها در خصوص البسه ورزشی آگاهی داشتم تولید ، صادرات و البته کار آفرینی می باشد و امیدوارم که بتوانیم تولید و صادرات این محصولات داخلی را توسعه بدهیم.

و اما سخن پایانی شما …

از شما به خاطر وقتی که را در اختیار من قرار دادید سپاسگزارم و امیدوارم ویروس منحوس کرونا رخت بربندد و نشاط و سلامتی به کشورمان برگردد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان