گروه : دسته‌بندی نشده

به ریاست فرماندار لاهیجان و باحضور مدیرکل اطلاعات استان اولین جلسه شورای اداری سال جاری برگزار شد.

به گزارش کاشف خبر ؛ یونس محمودی در نشست شورای اداری شهرستان لاهیجان که با حضور مدیرکل اطلاعات استان برگزار شد، اظهار داشت: اولویت در موضوع تحقق سیاست های حاکمیتی امنیت است.

وی وفاق و همدلی میان قوای سه گانه نظام را عامل موفقیت در زمینه های مختلف دانست و گفت: یکی از اتفاقات و عناصر مهم کشور جمهوری اسلامی ایران در سال جدید، روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و برگزاری انتخابات است.

نماینده عالی دولت در لاهیجان با بیان اینکه مردم عزیز ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، مشارکتی فعالانه خواهند داشت، خاطر نشان کرد: در انتخابات ۱۴۰۰، مردم خالق اثری دیگر در تاریخ ایران خواهند بود و دشمنان را مایوس و ناامید خواهند کرد.

محمودی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا با پمپاژ یاس و ناامیدی مردم را دلسرد کند، گفت: ایجاد نا امنی از مهمترین سیاست های دشمن است.

وی به وضعیت بسیار خطرناک و شیب رو به بالای ابتلا به کرونا در لاهیجان گفت: امیدواریم تا با همکاری مردم در آستانه ماه مبارک رمضان بر این بیماری فائق آییم.

فرماندار لاهیجان به رتبه دوم لاهیجان در ایجاد اشتغال در سطح استان گیلان در سال ۹۹ خبر داد و گفت: با همت مدیران دستگاه های اجرایی، شهرستان لاهیجان موفق به انجام ۲۳۲ درصد بیشتر از تعهدات خود گردید.

محمودی به موئلفه های اصلی برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: بی طرفی هیات های اجرایی، نظارت و شورای تامین و مدیران شهرستانی در انتخابات یک اصل است.

وی با اشاره به ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی در انتخابات، اذعان داشت: بررسی صلاحیت های داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی شهر در دستور کار و در حال انجام است.

فرماندار لاهیجان خاطر نشان کرد: نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا نیز تا یکشنبه ۲۲ فروردین ادامه دارد.

 

برنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان