گروه : دسته‌بندی نشده

در بین کاندیداهای ثبت نامی انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه و کیاشهر نام مطرحی به چشم میخورد.
دکتر کیانوش دقیقی متولد ۱۳۴۱ که نمایندگی مردم آستانه اشرفیه در هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد قطعا یکی از گزینه های مطرح در این انتخابات خواهد بود چون نامی آشنا برای مردم آن خطه می باشد و رزومه فعالیت های وی بر کسی پوشیده نیست.
گفتنی است وی دارای مدرک دکترای پزشکی و فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران ، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در طول دوره نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی ، عضو کمیته سلامت کشوری ، رییس فراکسیون صنایع دستی ،میراث فرهنگی و گردشگری ، رییس فراکسیون مبارزه با استعمال دخانیات کشور ، عضو ناظر شورای عالی نظام پزشکی کشور ، مدرس و هیات علمی دانشکده ترافیک و …. می باشد.
یادآور می شود کیانوش دقیقی تجارب ارزنده ای را در حیطه ی فعالیت های خود داشته است و همین امر می تواند وی را در برابر سایر کاندیداهایی که اقبال کمتری از لحاظ رزومه اجرایی و شغلی دارند به یک چهره ی شاخص در انتخابات پیش رو تبدیل کند .

لازم بذکر است فوت مرحوم رمضانی دستک نماینده منتخب مردم در دور یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه آستانه اشرفیه و کیاشهر سبب گردید تا نماینده این حوزه انتخابیه با برگزاری انتخابات میان دوره ای همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تعیین گردد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان