گروه : دسته‌بندی نشده

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان بر ضرورت تامین نیازهای آتش نشانی لاهیجان برای سرعت در امدادرسانی و توجه به مسائل رفاهی نیروهای پرتلاش آتش نشان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر؛ جواد نجار تمیزکار در مراسم تجلیل از آتش نشانان در سالن جلسات شورای شهر لاهیجان با یاد شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ، جنگ تحمیلی ، شهدای آتش نشان به ویژه شهدای حادثه پلاسکو ، هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی را با آرزوی توفیق و سلامتی و سربلندی برای همه آتش نشانان ، به همه این دلاورمردان تبریک و تهنیت گفت .

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با اشاره به سختی ها و مشکلات شغل آتش نشانی و حساسیت های ویژه این شغل، افزو : آتش نشان شغلی است که نیازمند عشق و جسارت است و اگر این روحیه نباشد نمی توان با کمبود امکانات به مردم خدمت کرد و جان خود را به خطر انداخت.

وی گفت :در همه مشاغل ، تخصص و مهارت لازمه کار است ولی در شغل آتش نشانی علاوه بر تخصص و استعدادهای مورد نیاز برای این شغل ، نیازمند جرأت و شجاعتی است که این گزینه ها ممکن است در وجود همه آدمها نباشد .

وی با قدردانی از توجه شهردار به مسایل و مشکلات عزیزان آتش نشان به جلسات مختلفی که در خصوص بررسی مشکلات و موانع همکاران شهرداری و آتش نشانی برگزار گردید، افزود : اعضای شورا و شهردار لاهیجان بطور ویژه پیگیر این مسایل می باشند و تجهیزاتی که امروز در اختیار عزیزان آتش نشان می باشد به نسبت سالهای گذشته بهتر است و امیدوارم با اهتمامی که شهردار لاهیجان در این خصوص دارند این امکانات و به ویژه در بحث لباس و وسایط ایمنی نیز محقق گردد و البسه و موارد ایمنی که باید داشته باشیم، تأمین گردد .

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با اشاره به سالروز بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس « شهید فلاحی ، فکوری ، نامجو ، کلاهدوز و جهان آرا » از فرماندهان ارتش و سپاه ، یاد وخاطره همه شهدای گرانقدر به ویژه سرداران شهید گیلان را گرامی داشت .

جواد نجار تمیزکار با تأکید بر بحث آموزش و فرهنگ سازی در زمینه پیشگیری و امداد نجات ،افزود: متأسفانه رفتارهای غلط بعد از حادثه گاهی از خود حادثه اصلی خسارت‌های بیشتری به بار می‌آورد و افراد با آموزش مناسب می‌توانند در شرایط بحران جان خود و عزیزانشان را نجات دهند.

وی در این راستا خواستار هماهنگی با آموزش و پرورش شهرستان لاهیجان وبرگزاری برنامه های آموزشی در مدارس بمنظور افزایش سطح آگاهی و فرهنگ سازی بیشتر در این زمینه شد.

در این مراسم از تعدادی از آتش نشانان بازنشسته شهرداری و همسرو فرزند زنده یاد فرهاد علیپور از پرسنل آتش نشانی تجلیل به عمل آمد .

منبع /برنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان