گروه : دسته‌بندی نشده

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان به پوشش ۹۰ درصدی بیمه سلامت و تامین اجتماعی در لاهیجان خبر داد و ضمن انتقاد از عدم استفاده مدیران شهرستان از طرح جامع دولت الکترونیک گفت: از مهمترین مزایای طرح دولت الکترونیک کاهش هزینه ها ، عدم توقف ارباب رجوع در ادارات و دفع مفاسد اقتصادی و اداری است.

وی خاطرنشان کرد: دولت الکترونیک می تواند با شفاف سازی و مستند سازی فعالیت ها زمینه و بستر بسیاری از فسادهای احتمالی را جلوگیری کند.

وی با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم در سال ۱۴۰۰ تصریح کرد: تعدد و تکثر نامزدان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا می تواند از یاس و نا امیدی جلوگیری کند.

محمودی تصریح کرد: انتخابات و مشارکت و حضور حداکثری، ضامن امنیت سلامت، معیشت ، ابهت و اقتدار جمهوری اسلامی و نظام است.

نماینده عالی دولت در لاهیجان با اشاره به بیان رهبر معظم انقلاب در انتخابات گذشته مبنی بر این که ” هر کس نظام را دوست دارد ، با قدرت و صلابت در انتخابات شرکت کند” تاکید کرد: هیچ مدیری در سطح شهرستان حق ندارد با استفاده از جایگاه و بیت المال له و علیه نامزدان انتخابات موضع گیری حمایتی و مخالفتی داشته باشد.

وی با تاکید بر لزوم اجرای مر قانون تصریح کرد : همه مدیران در همه سطوح و کارمندان بایستی امانت دار و مجری قانون باشند و کسی حق ندارد خلاف قانون رفتاری داشته باشد.

وی همچنین از مدیریت جهاد کشاورزی خواست که نسبت به تامین نهاده و کود به میزان مورد نیاز کشاورزان بویژه در ایام تعطیلات نوروزی اقدام واطلاع رسانی کند.

محمودی همچین با اشاره به ضرورت مراقبت و نظارت بر بازار بویژه قیمت و کیفیت خدمات تصریح کرد: شخصا همراه مدیران مرتبط با ستاد تنظیم بازار ، از وضعیت بازار بازدید میدانی داشته و تصمیمات متقضی را با کمترین زمان ممکن خواهیم گرفت.

وی اظهار داشت: نظارت بر تخلفات ساختمانی و تجاوز به منابع طبیعی باید به طور جدی مورد نظر مسئولان شهرستان باشد.

فرماندار لاهیجان همچنین تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان و واحدهای تولیدی را از وظایف بسیار مهم مدیران مرتبط در ایام تعطیلات سال جدید عنوان و خواستار برنامه ریزی قبل از شروع تعطیلات شد.

فرماندار لاهیجان در ادامه افزود ۵۰ درصد اراضی شهرستان زیر شخم زمستانه رفتند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان در این جلسه گفت: در یک ماه اخیر از ۴۲۰ شهروند تست PCR گرفته شده که ۱۰۲ تست مثبت بوده اند.

نجف زاده افزود : از آغاز طرح حاج قاسم سلیمانی ۸ تیم به طور متناوب از بیش از ده هزار واحد صنفی بازدید داشتند و ۸۹۹ واحد صنفی اخطار دریافت کردند و ۱۶ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شدند.

وی استفاده از ماسک را بین خدمات دهندگان ۸۱% و خدمات گیرندگان ۸۰% اعلام کرد و میزان فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان را ۸۰% عنوان داشت و گفت : در طرح غربالگری سالمندان در شهرستان بیش از هزار و پانصد سالمند غربال شدند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان