گروه : دسته‌بندی نشده

مرتضی ورزلدوست مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان گیلان ضمن عرض خدا قوت و خسته نباشید به جامعه ورزش و جوانان استان گیلان برنامه های برگزار شده ی دهه مبارک فجر امسال را متفاوت و با شکوه برشمرد .

به گزارش کاشف خبر  ؛ مرتضی ورزلدوست مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان گیلان در گفتگویی اظهار داشت : هر ساله با شروع ایام سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ، ورزش و جوانان استان ضمن برگزاری برنامه های مختلف در حوزه فرهنگی و ورزشی به گرامیداشت این دهه مبارک می پرداخت . اما امسال با وجود ویروس کرونا و محدودیت های ایجاد شده شکل و نوع برگزاری برنامه ها رنگ و بوی دیگری بر خود گرفت .

وی افزود: تلاش ورزش و جوانان استان بر این بود که سایه ی این ویروس منحوس باعث خمودگی جامعه ی ورزش و جوانان نگردد . و با ایجاد تمهیداتی مسابقات ورزشی را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار کرد . در شروع این دهه مبارک و در روز ۱۲ بهمن ماه جامعه ورزش و جوانان استان با حضور در فرودگاه سردار جنگل رشت و اهدای گل به مسافران پرواز بصورت نمادین یاد و خاطره ورود خاطره انگیز و با شکوه امام راحل به ایران اسلامی را زنده نگاه داشتند و در ادامه همگام با ارگان های نظامی و انتظامی استان هیات موتورسواری و اتومبیلرانی و دوچرخه سواری نیز اقدام به برگزاری رژه کردند .

ورزلدوست ادامه داد: در حوزه ورزش ضمن برگزاری مسابقاتی همچون دوچرخه سواری ، سوارکاری ، وزنه برداری ، هاکی برای کارکنان اداره کل و همچنین برای اولین بار برگزار کننده مسابقات دواتلون قهرمانی آقایان بودیم و به زودی مسابقات قهرمانی این رشته برای بانوان نیز برگزار خواهد شد .

وی گفت : همچنین در حوزه ورزش بانوان نیز ضمن برگزاری ۱۴۵ برنامه پیش بینی شده ، موفق به برگزاری آنلاین مسابقات مادر و کودک و ورزش در خانه و همچنین مسابقاتی در خانه های ورزش روستایی شدیم .

مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان تصریح کرد: در حوزه ی عمرانی نیز افتتاح و بهره برداری زمین چمن مصنوعی خودبچر ماسال و دو استخر بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۲۸میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و با مساحت ۳۴۵۰ متر مربع در شهرستان آستارا ، انجام شد . و همچنین افتتاح و بهره برداری پروژه های عمرانی دیگر همزمان با حضور مقام عالی وزارت ورزش و جوانان در گیلان در اسفند ماه سالجاری انجام خواهد شد .

وی گفت : در حوزه فرهنگی ضمن برگزاری نمایشگاه عکس دستاورد های انقلاب اسلامی بصورت خیابانی ، انتشار کلیپ ها و پوستر های این ایام در فضای مجازی وپویش نذر خون با همکاری سازمان انتقال خون اهدای خون قهرمانان و مربیان و جامعه ورزش را شاهد بودیم .

ورزلدوست افزود: در روز ۲۱ بهمن ماه نیز در همایشی با شکوه جامعه ورزش استان گیلان با حضور آیت ا… فلاحتی نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان و مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در ورزشگاه شهید عضدی گرد هم آمدند و با اجرای برنامه های ورزشی و فرهنگی این ایام مبارک را گرامی داشتند .

همچنین در روز ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نیز جامعه ورزش و جوانان همچون آحاد ملت شهید پرور استان گیلان و شهر رشت با حضور در فرودگاه سردار جنگل و حرکت به سطح شهر رژه موتوری و اتومبیلرانی را بر پا کردند .

وی گفت : در این ایام و با وجود محدودیت ها ی موجود تجربه ای جدید رقم خورد و حماسه ای متفاوت آفریده شد و جامعه ورزش و جوانان گیلان همچون تمامی ملت شریف ایران بار دیگر با امام و انقلابشان تجدید میثاقی دوباره داشتند.

 

برنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان