گروه : دسته‌بندی نشده

زنگ آتش نشانی و ایمنی سال ۹۸ در لاهیجان نواخته شد.

همزمان با هفتم مهر روز آتش نشانی، زنگ آتش نشانی و ایمنی در مجتمع آموزشی یاس لاهیجان نواخته شد.
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، با حضور اسماعیل میرغضنفری فرماندار، مسعود کاظمی شهردار، جواد نجار تمیزکار رییس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر، محمد رحمتی رییس اداره آموزش و پرورش ، سرهنگ حسینی فرمانده سپاه، سرهنگ عزیزی فرمانده نیروی انتظامی ، نباتی مدیرعامل مجتمع یاس، رییس سازمان آتش نشانی و آتش نشانان شهرداری لاهیجان زنگ آتش نشانی و ایمنی در مجتمع یاس لاهیجان نواخته شد.
مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در این مراسم ضمن اظهار خوشحالی به جهت حضور در جمع آینده سازان کشورمان گفت: هفتم مهر ماه روزی است که برای تقدیر از رشادت‌های آتش نشانان به عنوان روز ملی آتش نشانی و ایمنی نامگذاری شده است.
وی با بیان اینکه آتش نشانان ، سربازان بی ادعایی هستند که جان در طبق اخلاص نهاده و در سخت ترین شرایط برای نجات هم نوعان تلاش می کنند، اضافه کرد: روز آتش نشان روز تجلیل و پاسداشت جایگاه مردانی است از جنس ایثار، شهامت و شهادت، فرشته های نجات که آتش عشق خدمت به مردم در وجودشان زبانه می کشد تا آتش سوزان و سوزنده حوادث را خاموش کنند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان و همکاران پیشکسوت و درگذشته افزود: آتش نشانی شغل نیست،بلکه عشق است و تشکر و سپاس از انسان هایی که ایثارگرانه جان خود را به مخاطره می اندازند تا صحت و سلامت را برای هم وطنان خود به ارمغان آورند، کاری بس سخت است.
اسماعیل میرغضنفری فرماندار لاهیجان هم در این مراسم ضمن تبریک روز آتش نشان گفت: یکی از افتخارات آتش نشانان این است که کار شما با کار همرزمان یکی است و اگر حادثه ای اتفاق بیفتد ثواب شما در مرتبه شهید است.
وی اضافه کرد:آتش نشانان با عشق به همنوعان خود کمک می کنند.
نواختن زنگ آتش نشانی و ایمنی و اجرای گروه سرود دبستان یاس و قرائت مقاله یک دانش آموز، پخش کلیپ عملکرد آتش نشانی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان