گروه : دسته‌بندی نشده

به مناسبت دهه مبارک فجر یکدوره مسابقات طناب کشی بین محلات شهر لاهیجان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر ،در این مسابقات تیم های آتش نشانی،شادهسر و آقا سید حسین به عنوان های اول تا سوم دست یافتند.
این مسابقات با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر ، رییس اداره ورزش و جوانان و اعضای هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه ،شهرداری لاهیجان برگزار شد.
جواد نجار تمیزکار ،رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان در مراسم توزیع جوایز ضمن تبریک دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره سردار قاسم سلیمانی گفت: از همه دست اندرکاران برپایی این مسابقات و اعضای هیات مدیره باشگاه شهرداری باید قدردانی کنیم که توجه ویژه ای به ورزش محلات دارند.
وی افزود: از سیاست گذاری شورا اسلامی شهر و شهرداری و پیگیری های شهردار محترم به خاطر توجه به امر ورزش تشکر می کنم.
وی اضافه کرد: تاکید اعضای شورا و شهردار برای پرداختن به ورزش محلات باعث شد اعضای هیئت مدیره در رابطه با ورزش محلات گام برداشته و با توجه به ۲ سال باقی مانده تا پایان این دوره شورا و همچنین انتخاب نمایندگان شهرداری در محلات برای ورزش محلات گام های بیشتری برداریم.
جواد نجار تمیزکار گفت: هدف از انتخاب نمایندگان شهرداری این است که مشکلات محلات در همان محل توسط نماینده شهرداری پیگیری و حل شود.
و افزود: از محلات شهر هم انتظار داریم در مسابقات محلات حضور پرباری داشته باشند.
وی اضافه کرد: از روابط عمومی شهرداری هم که در ایام دهه مبارک فجر زحمت کشیدند قدردانی می کنم.
فروغ اسلام پرست رییس اداره ورزش و جوانان لاهیجان هم از فعالیت های ورزشی شهرداری و همچنین همکاری در آماده سازی سالن تختی برای افتتاح تشکر کرد.
وی گفت:اگر کمک های شهرداری نبود هیچ وقت نمی توانستیم این مجموعه را افتتاح کنیم و حضور وزیر را در لاهیجان داشته باشیم.
در پایان جوایز نفرات برتر توسط رییس و اعضای شورای اسلامی شهر ، رییس اداره و رزش و اعضای هیات مدیره باشگاه شهرداری اهدا شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان