برچسب زده شده با : برق منطقه ای،هفته همدلی،

آغاز هفته صرفه‌جویی در مصرف برق در گیلان

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با گرامیداشت هفته ملی صرفه‌جویی، این هفته را فرصتی ارزشمند برای اشاعه و نهادینه‌سازی فرهنگ مدیریت مصرف انرژی در جامعه دانست و بر نقش دستگاه‌های اجرایی و اصناف در همراهی با این هدف ملی تأکید کرد. عادل سلیمانی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان، با اشاره به فرارسیدن هفته صرفه‌جویی در […]

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان