گروه : دسته‌بندی نشده

نماینده عالی دولت در گیلان در دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ بر لزوم تقویت تجهیزات بیمارستان ها و مراکز درمانی استان و نیز رفع مشکل جذب و استخدام پرستاران قراردادی تأکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر ؛ دکتر ارسلان زارع در دیدار با دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ با اشاره به تلاش های کادر درمان، پزشکان و پرستاران استان در مدیریت شیوع ویروس کرونا، همدلی و انسجام و نیز ایثارهای انجام شده در جریان مقابله با این بیماری را به حماسه تعبیر کرد و به روان پاک شهیدان خدمت و مدافعان سلامت گیلان که در جریان نجات هم‌وطنان‌مان از کرونا به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند، سلام و درود فرستاد.
دکتر زارع رعایت جدی توصیه های بهداشتی، خودمراقبتی و دیگر مراقبتی از سوی همگان را گام موثری در قطع چرخه ویروس کرونا و کمکی مهم به کادر درمانی و خدمتگزاران فداکار سلامت دانست.
رفع مشکلات و نواقص حوزه بهداشت و درمان و نیز بهبود زیرساخت های این بخش و تقویت تجهیزات بیمارستان ها و مراکز درمانی استان از دیگر موضوعاتی بود که در این دیدار بر لزوم رسیدگی به آنها تأکید شد.
مسئله تعیین تکلیف و جذب پرستارانی که در دوران شیوع کرونا بعنوان نیروی قراردادی به صف تلاشگران عرصه تامین سلامت جامعه پیوستند، و همچنین پرداخت مطالبات معوقه و حق الزحمه و پاداش کادر درمان استان از مواردی بود که استاندار گیلان در دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر آن تأکید کرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان